پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 بهمن 1399 ساعت 11:11:: شناسه خبر: 92261

بهره برداری از ایستگاه ۱۳۲ کیلو ولت برق شهرستان بهمئی تا پایان سال جاری

حجت الاسلام و المسلمین موحد در این گفتگو تاکید کرد با هماهنگی مدیر عامل منطقه خوزستان برای تامین اعتبار فاز دوم ایستگاه دو هفته دیگر با وزیر نیرو دیدار خواهدداشت.

صدای جنوب :

نماینده کهگیلویه بزرگ صبح امروز از پروژه های مختلف شهرستان بهمیی ازجمله پروژه احداث ایستگاه ۱۳۲ کیلو ولت برق شهرستان بهمئی بازدید کرد.

کوثری رئیس شرکت برق شهرستان بهمئی در این مراسم به تشریح آخرین وضعیت پروژه و لزوم تکمیل آن پرداخت و ابراز داشت: با توجه به شرایط تحریمی ابتدا ایستگاه موقت در نظر گرفته شد و در نهایت با رایزنی با مسئولان بالا دستی به ایستگاه دائم تبدیل شد.

وی تصریح کرد :ترانس کنونی نصب شده برای تامین برق ۵۰ مگاوات است و با توجه به شرایط حاد اقلیم، ریزگرد ها و گرمای هوا بهره برداری از این پروژه در راستای تامین برق پایدار شهرستان ضروری است.

کوثری با اشاره به اینکه؛ با اجرای فاز دوم این پروژه ، ایستگاه به صورت کامل از برق شهرستان همجوار مستقل می شود گفت: برای اجرای فاز دوم این پروژه بالغ بر۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رئیس شرکت برق بهمئی ازتولید و همت جهادی جوانان در این پروژه خبر داد و گفت: بیشتر قطعات ایستگاه ساخت داخل و تنها قطعات محدودی از کشورهای دیگر وارد شده است.

نماینده کهگیلویه بزرگ در رابطه با تکمیل این پروژه با مدیر عامل برق منطقه خوزستان و مجری این پروژه  تماس و گفتگو داشت و در این تماس دشت بزرگی اظهار داشت: ۸۰ درصد  فاز اول ایستگاه تکمیل است و از راه اندازی آن تا پایان سال خبر داد.

وی اذعان داشت :مصرف ما به صورت کنترل شده در پیک مصرف ۴۰ مگاوات است اما باید فاز دوم این پروژه برای تامین برق پایدار تکمیل و به بهره برداری برسد.

دشت بزرگی خاطر نشان کرد: برای تکمیل فاز اول ایستگاه بالغ بر ۴ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

 

حجت الاسلام و المسلمین موحد در این گفتگو تاکید کرد با هماهنگی مدیر عامل منطقه خوزستان برای تامین اعتبار فاز دوم ایستگاه دو هفته دیگر با وزیر نیرو دیدار داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت