پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 بهمن 1399 ساعت 01:11:: شناسه خبر: 92949

جلسه سد سقاوه شهرستان مارگون با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه و دیگر مسئولان ذی ربط برگزار شد.

ابلاغی وزارت نیرو در خصوص سد مخزنی سقاوه، ۵٫۷ میلیون مترمکعب جهت نیاز صنعت، ۱٫۲ میلیون مترمکعب نیاز زیست محیطی و ۳۶/. میلیون مترمکعب نیاز کشاورزی اراضی پایین دست می باشد

جلسه سد سقاوه شهرستان مارگون با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه و دیگر مسئولان ذی ربط برگزار شد.
به گزارش  صدای جنوب   به نقل از  روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد،جلسه ای در خصوص نحوه مطالعه و تدقیق نیاز بخش صنعت از سد مخزنی سقاوه شهرستان مارگون با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونین شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد، اعضای کمیته فنی شرکت و مشاور طرح سد سقاوه، در شرکت آب منطقه ای استان برگزار شد.
رسول فرهادی در این‌جلسه افزود: ابلاغی وزارت نیرو در خصوص سد مخزنی سقاوه، ۵٫۷ میلیون مترمکعب جهت نیاز صنعت، ۱٫۲ میلیون مترمکعب نیاز زیست محیطی و ۳۶/. میلیون مترمکعب نیاز کشاورزی اراضی پایین دست می باشد
وی بیان کرد: شرکت آب منطقه ای به تبع سیاست های کلان وزارت نیرو، تمام تلاش و همکاری خود را جهت توسعه پایدار و ایجاد اشتغال در تمامی بخش هایی که با حوزه فعالیت این شرکت مرتبط است به کار بسته و بر این باور هستیم که با مشارکت و کار جمعی و هماهنگی دستگاههای متولی تولید و مصرف آب، به نتایج بهتری دست خواهیم یافت.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در خصوص سد مخزنی سقاوه لازم است تا همکاری و جلسات بیشتری میان دستگاههای مرتبط از جمله آب منطقه ای و سازمان صمت و شرکت شهرکهای صنعتی، صورت گیرد تا انشاء الله موانع و مشکلاتی که بنا بر شرایط مختلف ایجاد می شوند، تعدیل و رفع شوند.
رئیس سازمان صمت و معاون شرکت شهرک های صنعتی استان، نیز در این جلسه نیازهای آبی صنایع در دشت سقاوه را حدود۲۴mcm اعلام و بر آمادگی خود جهت ارائه مستندات و میزان پساب تولیدی تاکید نمود.
در این جلسه مقرر شد تا در جلسه دیگری که در سازمان صمت برگزار خواهد شد، نیازهای صنعتی منطقه و میزان کمی و کیفی پساب تولیدی، تدقیق شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت