پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 بهمن 1399 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 92993

جزئیات دیدار حجت الاسلام موحد با رئیس سازمان اورژانس کشور

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ از رئیس سازمان اورژانس کشور خواست تا نماینده ویژه ای به استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام کند تا مشکلات این منطقه را بخوبی مشاهده کند و تصمیمات جامع تری گرفته شود.

صدای جنوب :

ظهر امروز سید محمد موحد نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با دکتر پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سید محمد موحد با قدردانی از کادر  اورژانس کشور به ویژه کادر زحمتکش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به تمام معنا این مجموعه عزیز خط مقدم مبارزه با تمامی حوادث و بیماری ها هستند.

نماینده مردم کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی وی با اشاره به روزهای سخت بیماری کرونا که متاسفانه بسیاری از کادر اورژانس را درگیر و حتی به شهادت رساند، گفت: این امر باعث نشده که نیروهای خدمات اورژانس در سراسر کشور خدمت رسانی خود را متوقف کند بلکه با جدیت و تلاش بیشتر برای سلامتی مردم در حال فعالیت هستند.

موحد تاکید کرد: مسائل و نیازمندی های حوزه انتخابیه در خصوص خدمات فوریت های پزشکی از جمله توسعه ناوگان عملیاتی، کمبود نیروی انسانی و افزایش تعداد پایگاه ها از موارد بسیار مهم هستند که انتظار می رود مجموعه اورژانس کشور با دید مناسب تری به این منطقه محروم توجه کنند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در پایان از رئیس سازمان اورژانس کشور خواست تا نماینده ویژه ای به استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام کند تا مشکلات این منطقه را بخوبی مشاهده کند و تصمیمات جامع تری گرفته شود.

در این جلسه دکتر پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور، با تشکر از پیگیری های نماینده کهگیلویه بزرگ و اشاره به توسعه خدمات فوریت های پزشکی در سال های اخیر به هموطنان و همچنین ادامه روند این رشد در آینده نزدیک، از همکارى نمایندگان مجلس شوراى اسلامى و پیگیرى جهت رفع مشکلات اورژانس خبر داد.

کولیوند در پایان دستور داد تا معاون پشتیبانی اورژانس کشور بازدیدی از کهگیلویه بزرگ داشته باشد تا به خوبی نیازمندی های مورد نیاز جمع بندی و مشکل کمبود امکانات رفع شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت