پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 بهمن 1399 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 93155

افشای مستندات فساد برخی مدعیان رسانه ای در کهگیلویه وبویراحمد

رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با اهالی رسانه، مستندات فساد برخی مدعیان رسانه ای را به نمایش گذاشت.

صدای جنوب :

رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با اهالی رسانه، مستندات فساد برخی مدعیان رسانه ای را به نمایش گذاشت.

به گزارش صدای جنوب : حسین پور ضمن عذر خواهی از ساحت قلم دارن متعهد این حوزه که چشم بینای جامعه هستند، گفت: انتشار پیامک های باج خواهی و دلال بازی یک رسانه از باب حراست و حفاظت از حریم حرمت رسانه های واقعی است که مردم بدانند سایتی که ده نفر بازدید کننده ندارد، چگونه نود درصد مطالبش توهین، تخریب، افتراء، تشویش، نشر اکاذیب و شایعه پراکنی علیه سازمان صمت و مسئولان خدوم اقتصادی استان است؟

این مقام مسئول با فاجعه خواندن این نحوه سایت داری و قلم زنی افزود: این قبیل مدعیان و ناتوان در عرصه خبر، نه قلم دارند و نه قلم را می شناسند بلکه متاسفانه رسانه را به ابزاری برای دلالی و باج خواهی مبدل کرده که این زیبنده استان نیست و حسین پور نیز به کسی باج نخواهد داد.
دکتر حسین پور با اشاره به شگردهای باج خواهی تصریح کرد: معدود سایت هایی که رفتار رسانه ای آنها نمایانگر دلالی برای پیمانکاری درحوزه نمایشگاهی هستند، در مقطع مدیریتی اینجانب به شیوه های مرموزانه مترصد منفعت طلبی و خیانت و فساد و انجام امور خلاف شرع جهت فلان زید شده که دون شان رسانه، اوج بی اخلاقی و توهین به مخاطبین است.

وی با بیان اینکه دستگاههای امنیتی، نظارتی، قضایی همواره رصد می کنند خاطر نشان کرد: ما شاهد و ناظر این نوع دلال بازی و کارچاق کنی هستیم و انتظار نداریم که حلقه آلوده ی عناصر منفعت طلب و قانون شکن بتوانند نفوذ کنند و به نام مقدس دستگاههای سیاسی و انقلابی خدشه به ساحت نظام سیاسی وارد کنند.
رئیس سازمان صمت با به معرض دید گذاشتن اسناد و پیامک های حلقه آلوده رسانه ای تصریح کرد: من فرزند کشاورزی دست پینه بسته ام که با نظام اسلامی رشد و هویت یافته ام و این هویت و لقمه حلال پدری را با هیچ لقمه شبهه ناکی آلوده نمی کنم حتی اگر یک روز در این سمت نباشم.
وی به رسانه های مزدور و دلال اخطار کرد که فضای رسانه ای و قلمداران متعهد را محض نوکری و مواجب بگیری مخدوش نکنند.
وی در پایان افزود: افتخار بزرگ خدمتگزاری را در راستای اهداف و مقررات نظام تحت نظر استاندار و وزیر تا هر لحظه ای که لایق بدانند، بدون کوچکترین انحراف ادامه خواهد داد و مردم به شایعات این قبیل رسانه های هنجار شکن و امنیت ستیز توجه نکنند…

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت