پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 بهمن 1399 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 93629

تحویل کارت اعتباری به صاحبان سهام عدالت

تحویل کارت اعتباری به صاحبان سهام عدالت آغاز شد.

به گزارش صدای جنوب ، نماینده وزارت اقتصاد گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تحویل کارت اعتباری به صاحبان سهام عدالت اغاز شد.
آقای موسوی افزود: براساس برنامه ریزی‌های شبکه بانکی خدماتی برای دارندگان سهام عدالت طراحی شده تا این افراد بتوانند با دریافت تسهیلات بانکی نیاز‌های اساسی خود را برطرف کنند.
وی اضافه کرد: کسانی که سهام عدالت دارند، می توانند درخواست خود را برای دریافت تسهیلات به صورت غیر حضوری از درگاه ها‌ی تعیین شده ارسال کنند.
موسوی با بیان اینکه برای دریافت کارت اعتباری و استفاد از این تسهیلات، نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها نیست، ادامه داد: متقاضیان برای دریافت این نوع تسهیلات در بانک ملی از طریق سامانه ایوا و در بانک تجارت از طریق سامانه زمرد اقدام کنند.
نماینده وزارت اقتصاد با بیان اینکه دارندگان سهام عدالت می‌توانند با ارائه کارت ملی، شناسنامه و یا کارت شناسایی معتبر کارت اعتباری سهام عدالت خود را دریافت کنند گفت: بر اساس هماهنگی‌ها با سازمان بورس، این کارت‌ها حداکثر ظرف یک هفته قابل استفاده است.
موسوی با بیان اینکه فعلا دو بانک ملی و تجارت آماده ارائه این خدمات هستند و در روز‌های آینده برای سایر بانک‌ها اطلاع رسانی‌های می‌شود افزود: کسانی که در این دو بانک حساب ندارند، می توانند با افتتاح حساب از این تسهیلات استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه بازپرداخت این تسهیلات سه ساله است، گفت: نرخ این نوع تسهیلات ۱۸ درصد است، اما اگر دریافت کننده این تسهیلات آخر هر ماه تسویه کند، هیچ سودی از او  گرفته نمی‌شود.
موسوی با اشاره به متغیر بودن تعداد اقساط تسهیلات سهام عدالت اضافه کرد: ارزش کارت‌های اعتباری ۵۰ یا ۶۰ درصد میزان دارایی سهام عدالت افراد است و سازمان بورس می تواند آن را به عنوان وثیقه بگذارد، و پرداخت این تسهیلات به ضامن نیاز ندارد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت