پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اسفند 1399 ساعت 12:12:: شناسه خبر: 93884

حضور شبانه روزی گردان های تیپ۴۸ فتح در مناطق زلزله زده دنا

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:گردان های امنیتی تیپ ۴۸ فتح، در کنار سپاه شهرستان و نیروی انتظامی بحث برقراری امنیت منطقه به ویژه جاده های ورودی های شهر سی سخت را کنترل می کنند.

صدای جنوب:

سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد که در منطقه زلزله زده سی سخت حضور دارد دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:گردان های امنیتی تیپ ۴۸ فتح، در کنار سپاه شهرستان و نیروی انتظامی بحث برقراری امنیت منطقه به ویژه جاده های ورودی های شهر سی سخت را کنترل می کنند.

 

وی بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس تیپ ۴۸ فتح همراه با تیم امداد و انتقال و پزشک و پرستار با تمام تجهیزات از شب گذشته تاکنون در منطقه زلزله زده سی سخت مستقر شده اند.

 

سردار حکمتیان بیان کرد: سه دستگاه تانکر سوخت در خواست شد که دو تانکر به منطقه منتقل شدند و یک تانکر نیز آماده اعزام است.

 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: سه کمیته شامل بازسازی، تغذیه و پشیبانی و اسکان در منطقه تشکیل شده اند که در هر سه کمیته تیپ ۴۸ فتح نیرو برای خدمات رسانی قرار داده است .

 

وی گفت: ماشین آلات مهندسی تیپ ۴۸ فتح نیز آماده اعزام به منطقه هستند و چنانچه در کمیته عمران مصوب شود ماشین الات مهندسی را به منطقه گسیل می کنیم.

 

سردار حکمتیان تصریح کرد: نانوایی هاسیار و آشپزخانه های سیار تیپ ۴۸ فتح نیز آماده هستند و در صورت نیاز منتقل خواهند شد که منتظر دستور کمیته هستیم .

 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: برای برآورد میزان خسارت باید کمیته ارزیابی تشکیل شود اما بر اساس مشاهدات صورت گرفته خسارات جدی به خانه های قدیمی وارد شده و سایر منازل نیز خسارت هایی داشته اند .

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است و چند نفری زخمی شدند که شب گذشته برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند .

 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا آخرین لحظه در کنار مردم هستیم و سپاه، بسیج و تیپ ۴۸ فتح برای مدیریت بحران در صحنه حضور دارند و هر جایی که احساس نیاز شود آماده هستیم .

 

وی تاکید کرد: در حال حاضر اسکان اضطراری، چادر، وسایل گرمایشی و مواد غذایی از جمله نیازهای اساسی مورد نیاز مردم زلزله زده سی سخت است.

 

زمین لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ ریشتر شب گذشته (چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ، ساعت ۲۲:۰۵:۳۴ ) حوالی سی سخت مرز استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت