پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اسفند 1399 ساعت 13:12:: شناسه خبر: 95194

انتقاد امام جمعه سوق از بی مسیولیتی برخی نخبگان این بخش/افراد توانمند برای توسعه سوق در انتخابات ثبت نام کنند

امام جمعه سوق در  نشست انتخاب اعضای انتخابات ۱۴۰۰ این بخش در سخنانی اظهارداشت:انتخابات در کشور هرچه باشکوه تر برگزار شود نشانه علاقمندی به سرنوشت نظام است و دموکراسی ما در تمامی انتخابات گذشته به وضوح و در عمل اثبات شده است.

صدای جنوب:

امام جمعه سوق در  نشست انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ این بخش در سخنانی اظهارداشت:انتخابات در کشور هرچه باشکوه تر برگزار شود نشانه علاقمندی به سرنوشت نظام است و دموکراسی ما در تمامی انتخابات گذشته به وضوح و در عمل اثبات شده است.
حجت الاسلام کیانی اصل انتخابات را بسان امتحان دانست و گفت:آرمان شهدا و پایبندی ما به آرمانهای نظام اسلامی علت حضور درانتخابات است.
وی گفت:شرایط سختی است و وضعیت ناشی از کرونا و تحریم های ظالمانه آمریکای جهانخوار تاحدودی اعتمادمردم رابه برخی مسیولان خدشه دار کرده است.
کیانی اصل افزود:علیرغم همه این مشکلات باید در صحنه باشیم و باحضور چشمگیرخوددرانتخابات دشمنان رامایوس و دوستان خود را خوشحال نماییم.
وی اختلاس ها و برخی کج روی ها و سوء مدیریت ها را متوجه افراد دانست و گفت:واقعیت نظام اسلامی برای جوانان گفته شود.
امام جمعه سوق ادامه داد:زمینه برای مشارکت حداکثری مردم فراهم است و مادرانتخابات پیش رو هم برای کشور وهم برای شهر و روستا حق انتخاب داریم.
وی باانتقاد از افرادی که توانمند هستند اما دغدغه سوق را ندارند گفت:نیاز است این افراد در انتخابات بعنوان کاندید ثبت نام کنند و در عمل پیگیر مشکلات سوق باشند.
حجت الاسلام کیانی اصل تصریح کرد:در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیز باید پرشوربرگزارشود چون منتخب ملت قدرت چانه زنی بیشتری در همه زمینه ها خواهد داشت .
وی تاکید کرد:باید سخن مقام معظم رهبری که همان حضور حداکثری و در ادامه انتخاب اصلح است را با مشارکت خویش رقم بزنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت