پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اسفند 1399 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 95456

مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام مطرح کرد:

نوروز تلخ در انتظار مردم شهرستان چرام/جشن تولدهای کرونایی/ مسدود شدن جاده از سمت گچساران ضروری است

مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام از شرایط شکننده و خطرناک کرونایی در این شهرستان خبرداد.

صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرام در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش موارد مثبت آمار کرونا در چرام گفت:نتیجه تست های مثبت کرونایی امروز چرام بسیار نگران کننده و‌۳۳مورد است که با وضعیت موجود شرایط شکننده و بسیارخطرناک است.

 

هدایت نیا افزود:اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا را رعایت نکنند عید نوروز تلخی در پیش خواهند داشت.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام با اشاره به اینکه باید از دورهمی ها و جشن تولدهای شلوغ و خانوادگی پرهیز کنیم بیان کرد:در یک جشن تولد خانوادگی که حدود ۱۲نفر حاضر بودن ۶نفر از آنها به کرونا مبتلا شدند که نشان می دهد وضعیت شیوع کرونا بسیار جدی و خطرناک است.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان چرام هم مرز با شهرستان گچساران است که در وضعیت قرمز کرونایی است بیان کرد:با توجه به دستورالعمل ها تی بایست خروجی و ورودی به سمت گچساران مسدود شود چرا که در تعطیلات نوروزی هستیم و‌گردشگران از شهرستان ها و استان های دیگر به چرام سفر می کنند می بایست این ورودی مسدود شود.

 

مدیر شبکه بهداشت ودرمان چرام همچنین با اشاره به تنگ پیرزال سرفاریاب خواستار کنترل و نظارت بیشتر برای جلوگیری از ورود گردشگران و تجمع آنها در این محدوده شد .

 

وی از همه مردم درخواست کرد با رعایت دستورالعمل ها و استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات و فضاهای بسته سال نو خود را بسلامتی شروع کنند و با عدم رعایت موارد دستورالعمل ها در این عید نوروز کام خود و خانواده ها را تلخ نکنند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت