پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 فروردین 1400 ساعت 23:01:: شناسه خبر: 95602

تشدید بازرسی درایام نوروز /بازرسی از ۲۱۲ واحد صنفی یاسوج /تشکیل ۳۳ پرونده متخلف به تعزیرات حکومتی

فرمانده بسیج اصناف شهرستان بویراحمد از تداوم بازرسی اصناف به همت اتاق اصناف مر کز استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز خبر داد.

فرمانده بسیج اصناف یاسوج ؛ تشدید بازرسی درایام نوروز /بازرسی از ۲۱۲ واحد صنفی یاسوج /تشکیل ۳۳ پرونده متخلف به تعزیرات حکومتی

فرمانده بسیج اصناف شهرستان بویراحمد از تداوم بازرسی اصناف به همت اتاق اصناف مر کز استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز خبر داد.
به گزارش  صدای جنوب مرتضی کرمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود :این طرح از اول نوروز سال جاری که در حال اجرا می باشد تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: طی چند مرحله متوالی مایحتاج ضروری عموم شهروندان در ایام پایانی سال و نوروز مورد پایش و نظارت دقیق بسیج اصناف و بازرسان اصناف قر‌ار گرفت.
کرمی ابراز داشت : در این طرح که از فروردین ماه آغاز گردید بازرسان به صورت تمام وقت در سطح بازار حضور کامل و موثر داشته و از ظرفیت و حضور سایر دستگاه های نظارتی استان نیز حداکثر بهره گیری صورت گرفت.

فرمانده بسیج اصناف یاسوج با اشاره به همکاری اداره کل تعزیرات استان و سازمان صمت استان اذهان داشت :ماحصل این موضوع بازرسی از ۲۱۲ واحد صنفی در سطح بازار بود که در این میان ۳۳ واحد صنفی متخلف شناسایی شدند .

کرمی با اشاره به تشکیل پرونده واحد های متخلف به ادارات تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت : بیشترین تخلفات این واحدهای صنفی گران فروشی، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم صورت حساب و درج قیمت کالاها بود .

این مسئول نظارتی از توزیع بیش از ۷۰ تن مرغ منجمد از اول فروردین سال جاری خبرداد و افزود: روزانه بیش از ۲۰ تن مرغ منجمد در این ایام با نظارت بازرسان صورت می گیرد.

این مسئول بسیجی با اشاره به نظارت بر غرفه عرضه کننده میوه تنظیم بازار در ایام نوروزی اذهان داشت : به همت بازرسان و دستگاههای نظارتی علاوه بر کنترل قیمت و نحوه عملکرد متصدیان غرف، از عرضه میوه های فاقد کیفیت و سلامت لازم قاطعانه جلوگیری می شود.
فرمانده بسیج اصناف شهرستان بویراحمد از مشارکت و همکاری شهروندان، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی و کلیه ادارات و دستگاه هایی که در این ایام در سالم سازی فضای بازار، یاری رسان بازرسی اصناف بودند قدردانی نموده و از شهروندان نیز درخواست نمود کمافی سابق تخلفات واحدهای صنفی را گزارش دهند تا سریعا مورد رسیدگی قرار گیرند.

    

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت