پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 فروردین 1400 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 96265

قانون فصل الخطاب است/مردم از تصمیمات احساسی پرهیز کنند

فرماندار چرام با بیان اینکه آرامش در شهرستان برقرار است گفت: اتفاق تلخی در شهرستان رخ داد و هرجایی که انسان زندگی می کند ، تنش نیز وجود داشته ولی قانون فصل الخطاب بوده و رعایت حقوق شهروندی ملاک است.

صدای جنوب:

هادی فتاحی اصل با اشاره به اینکه پیشینه تاریخی چرام حکایت از فرهنگ ، تمدن و اصالت دارد گفت: شهادت طلبی ، ایثار و از خودگذشتگی  از گذشته تا کنون در این شهرستان وجود داشته و نزاع دردناک  شکل گرفته در روز های گذشته نمی تواند راد مردی این مردم را زیر سوال ببرد چرا که جوانان احساسی تصمیم می گیرند.

وی گفت : ریش سفیدان و قانون در منطقه اولیت بوده و در هر صحنه ای مردم با تمکین به قانون و حضور ریش سفیدان میدان دار اصلی هستند.

فرماندار چرام با بیان اینکه آرامش در شهرستان برقرار است گفت: اتفاقی در شهرستان رخ داد و هرجایی که انسان زندگی می کند ، تنش نیز وجود داشته ولی قانون فصل الخطاب بوده و رعایت حقوق شهروندی ملاک است.

او گفت : از مردم انتظار داریم قانون را اولویت اصلی و از احساسی برخورد کردن پرهیز کنند.

فتاحی با اشاره به نقش چرامی ها در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت : مشکلاتی که بوجود آمده را معتمدین و ریش سفیدان در کنار قانون رفع می کنند چرا که بزرگان چرام در صحنه های مختلف نشان دادند دلسوز منطقه هستند.

گفتننی است در روزهای گذشته یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در سطح شهرستان چرام اتفاق افتاد که با حضور مسئولان انتظامی و معتمدین آرامش به منطقه بازگشته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت