پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اردیبهشت 1400 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 96888

اختصاص ۲۵ ملیاردتومان به کمربندی حادثه خیز یاسوج

معاون عمرانی استاندار از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان به پرو ژه کمربند حادثه خیز یاسوج خبر داد

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  کیامرث حاجی‌زاده در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شماره ۳ یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: ۹۵ کارگاه و واحد فعال در این شهرک وجود دارد و حوزه عمرانی موظف است زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌ها را فراهم کند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ گفت: با توجه به شعار سال می‌طلبد برای رونق در شهرک‌های گام‌ اساسی برداشته شود و مشکلات کمبود آب شرب و سایر زیرساخت‌ها فراهم شود حتی در بودجه سال این موارد دیده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اینکه در کمیسیون ایمنی راه‌ها ۱۱.۵ درصد تلفات انسانی مربوط به کمربندی یاسوج است، گفت: این پروژه چند سال به دلیل نبود اعتبارات راکد مانده بود که با پیگیری صورت گرفته ۲۵ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شد.

وی بیان کرد: این میزان اعتبار در قالب محور بابامیدان_ یا سوج_ اصفهان اختصاص داده شده که ۱۰ میلیارد به صورت نقدی در اختیار شرکت زیرساخت و اداره‌کل راه و شهرسازی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با تجهیز کارگاه عملیات اجرایی پروژه از هفته آینده آغاز می‌شود، گفت: این پروژه از پروژه‌های راکد و بدون اعتبار استان بود و مشکل اساسی برای شهر یاسوج و جاده استراتژی بین استان اصفهان و یاسوج بابامیدان_ بود که با رفع موانع در پیشگیری از تصادفات و سوانح و روان شدن ترافیک کمک می‌کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت