پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اردیبهشت 1400 ساعت 20:02:: شناسه خبر: 96971

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد: ضرورت برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای برای خبرنگاران

ضروری است که دوره‌های آموزشی سواد رسانه‌ای برای خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

به گزارش  صدای جنوب  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در نشست با اعضای خانه مطبوعات گفت: لازم است که دوره‌های آموزشی سواد رسانه‌ای برای خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه این استان برگزار شود. سواد رسانه‌ای آمیزه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌های بهره وری مؤثر از رسانه‌ها و کسب بینش و درک برای تشخیص رسانه‌ها از یکدیگر است.
محمدعلی پیرسبزی با بیان اینکه چنین اقدامی موجب اطلاع رسانی بهتر و شفاف‌تر و اثربخشی هر چه بیشتر اخبار در این استان می‌شود، افزود: یکی دیگر از نتایج مهم این اقدام آن است که شایعات بی منبع و غیرواقعی در کهگیلویه و بویراحمد تبدیل به خبر نشده و منجر به انحراف افکار عمومی نمی‌شود.
وی اضافه کرد: حضور و فعالیت خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه در هر شرایطی در این استان ضروری است، زیرا رسالت سنگین اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و شفاف سازی در تمامی مسائل را بر عهده دارد.
پیرسبزی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در این شرایط دشوار کرونایی نیازمند اطلاع رسانی مستمر از سوی خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه است.

وی ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه کهگیلویه و بویراحمد باید بیش از پیش در کنار کادر درمان این استان باشند تا خدمات ارزنده آنان به نحو مطلوبتری پاس داشته شود.

پیرسبزی در پایان خاطرنشان کرد : این استان دارای پنج روزنامه،۱۱ هفته نامه،۲ هفته نامه، یک ماهنامه ،۳ فصلنامه ، دوفصلنامه۳، ومجموعا ۲۴ چاپی ، ۱۰۳پایگاه خبری و۸نشریات الکترونیکی غیر برخط مجوزدار است

منبع صدا وسیما

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت