پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اردیبهشت 1400 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 97357

کرونا سختی کار معلمان را ثابت کرد

امام جمعه شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: جایگاه معلم در جامعه و در روایات مشخص است اگر مورد توجه خاص وزارت آموزش و پرورش و مردم قرار بگیرد آموزش و پرورش تبدیل به کارخانه انسان سازی خواهد شد.

صدای جنوب:

امام جمعه دهدشت گفت: در شرایط کرونا جامعه سختی کار معلمان را بیش از هر زمانی درک کرد

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در همایش مجازی نکوداشت مقام معلم در دهدشت رسالت انبیاء را تبیین، بصیرت‌افزایی، روشنگری، آموزش و انسان سازی خواند و گفت: به تعبیر امام راحل معلمان نیز در چنین جایگاهی قرار دارند و راه انبیا را ادامه می‌دهند.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: جایگاه معلم در جامعه و در روایات مشخص است اگر مورد توجه خاص وزارت آموزش و پرورش و مردم قرار بگیرد آموزش و پرورش تبدیل به کارخانه انسان سازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بشر نیاز به تدبیرف خلاقیت و بصیرت دارد، افزود: همه این ظرفیت‌ها در آموزش و پرورش وجود دارد باید بهترین بهره را برد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه گفت: در جامعه‌ای که فضای علمی، تبیین، روشنگری و آموزش باشد آن جامعه پویا خلاق و توانمند است.

وی ادامه داد: هرکشوری در هر برهه به مسئله آموزش توجه ویژه داشت و آموزش دهندگان مورد تکریم قرار گرفتند آن جامعه موفق و مترقی شده است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر سختی کار معلمان در شرایط کروتنایی را متذکر شد و گفت: اگر در گذشته جفاهایی در حق معلمان گفته می‌شد امروز خانواده‌ها متوجه شدند یک معلم چه تلاش و زحماتی دارد و یک روز تدریس دانش آموز چقدر دشوار است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت