پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 اردیبهشت 1400 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 97601

امام جمعه سوق:

مسئله قدس آرمان اسلامی انسانی است نه فقط فلسطینی و عربی

امام جمعه سوق گفت:در رابطه با فایل صوتی که از ظریف پخش شد رهبر معظم انقلاب مطالبی را مطرح کردند بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب آقای ظریف عذر خواهی کردند اما این خطا و اشتباه با یک پست اینستاگرامی عذرخواهی ساده جبران شدنی نیست و باید جبران متوازن با این خطای بزرگ اتخاذ شود

صدای جنوب:

امام جمعه سوق گفت:در رابطه با فایل صوتی که از ظریف پخش شد رهبر معظم انقلاب مطالبی را مطرح کردند بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب آقای ظریف عذر خواهی کردند اما این خطا و اشتباه با یک پست اینستاگرامی عذرخواهی ساده جبران شدنی نیست و باید جبران متوازن با این خطای بزرگ اتخاذ شود

حجت الاسلام کیانی اصل در پیام آدینه خود افزود:اساساً میدان و دیپلماسی به جز مکمل هستند که طبیعی است نقش میدان در بسیاری از مقاطع باید اولویت داشته باشد.

وی ادامه داد:این نکته معمول و مرسوم در جهان است روشن ترین نمونه آن همین نسبت میدان و دیپلماسی در آمریکاست .

کیانی اصل گفت:جای تاسف است آقای ظریف این سخنان را بدون درک عمیق از سیاست ها و ساختار نظام بدون توجه به الزامات و بازتاب های آن و تاثیر منفی آن بر امنیت ملی و منافع ملی بدون برخورداری از سواد رسانه ای لازم مبادرت به چنین مصاحبه‌ای با چنین کسانی در چنین زمانی هم بکند.
خطیب جمعه سوق تصریح کرد:روز جهانی قدس و مسیله قدس در نگاه امام راحل فراتر از یک موضوع ملی و مختص به فلسطین و یا جهان عرب است بلکه قدس یک آرمان اسلامی انسانی است نه فقط فلسطینی و عربی.

وی تاکیدکرد:با این نگاه است که روز قدس روز جهانی می شود آزادی قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی و در نگاه روز قدس کلید قیام جهانی بر علیه استکبار و رسم و رمز انقلاب جهانی بر علیه صهیونیسم جهانی نماد یک مبارزه مستمر و فراگیر در همه عرصه‌ها و اعصار است و بدانید که روز قدس نماد صف بندی حق بر علیه باطل است ‌.

حجت الاسلام کیانی اصل گفت:نکته‌ای که امروز وجود دارد در باب مسئله تعویق انتخابات فلسطین است که با مشارکت محمود عباس و رژیم صهیونیستی و آمریکا و ارتجاع عرب کلید خورده در حالی که قرار بود انتخابات فلسطین با شرکت همه گروههای فلسطینی انجام شود رژیم صهیونیستی و محمود عباس از ترس پیروزی مقاومت اسلامی دست به یک نمایش تبلیغاتی زدند .

وی درادامه تحلیل خویش گفت:محمود عباس اعلام کرد به خاطر مخالفت رژیم صهیونیستی با برگزاری انتخابات در قدس این انتخابات را تعویق می اندازد این ظاهر ماجراست حقیقت قضیه همان است که گفتیم، واهمه صهیونیست از پیروزی مقاومت اسلامی در انتخابات میباشد.

کیانی اصل بااشاره به انتخابات پیش رو گفت:ویژگیهایی دولت جوان حزب‌اللهی دولت پاکی و بازگشت به فطرت خلاقیت و نوآوری است و دولت جوان مومن ،دولت باز کردن راه‌های که هنوز غربی‌ها به ان نرسیدند.

وی افزود:نگاه دولت حزب اللهی نگاه به آمریکا و اروپا و صندوق‌های بین المللی نیست به دنبال توافق و مذاکره نیست چرا که توافق با مذاکره مشکلی را حل نمی‌کند و وضعیت فعلی کشور از نگاه به غرب و رانت عایدی بدون تلاش به دست آمده و باید با ان مبارزه شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت