پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اردیبهشت 1400 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 98397

کلانتری در تهران،مدیران استانی در یاسوج؛

برگزاری نشست های هفتگی پیگیری مصوبات سفر معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان/شستا در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری می کند/احیاء تعاونی های راکد

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سرمایه‌گذاری شستا در یکی شهرستان‌های سردسیری استان خبر داد.

صدای جنوب:

در حالی که دکتر کلانتری در تهران مشغول جذب اعتبارات کلان مصوبات وزارت کار می باشد ، مدیران در استان به صورت هفتگی پاسخگوی سایر اقدامات تفاهم نامه اقتصادی با وزارت تعاون در استان می باشند .

برهمین اساس،سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست در نشست پیگیری مصوبات سفر هیات وزارت کار به استان کهگیلویه و بویراحمد که دی ماه سال گذشته انجام شد، گفت: برخی مصوبات در استان اجرا می‌شود و برخی مصوبات را مدیران کشوری وزارتخانه باید پاسخگو باشند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استفاده از ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون بخشی از مقررات دولت برای تسریع و کمک به پروژه‌های حوزه عمرانی برای اولین بار در استان افزود: استفاده از این ماده قانونی ظرفیت خوبی است که بتوانیم  پروژه‌های عمرانی را مورد حمایت قرار دهیم.

وی عنوان کرد: براساس تفاهم‌نامه از ظرفیت این ماده قانونی در پروژه‌های عمرانی سدسازی، راه‌سازی و انتقال آب استفاده می‌شود که کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین راستا در تهران دیدارهایی با وزیر راه، وزارت نیرو،بانک‌ها و نمایندگان مردم داشته و در حال پیگیری این مصوبات است.

این مسئول به پروژه سد تنگ سرخ اشاره و عنوان کرد: این پروژه سال‌های متمادی پیشرفت چندانی نداشت اما با تامین تسهیلات احداث پروژه شدت می‌گیرد،چند روز گذشته با حضور نماینده ولی‌فقیه عملیات انحراف آب به سد انجام پذیرفت.

صمیمی‌دوست یادآور شد: ۳۳۵ میلیارد تومان از محل دو بانک رفاه و توسعه تعاون برای پروژه‌های عمرانی استان اختصاص یافت که به تناسب میان پروژه‌های تقسیم می‌شود.

وی از افزایش تخت‌های بیمارستان شهدای گمنام از ۳۲ به ۹۶ تخت به عنوان یکی از مصوبات سفر هیات کار به استان اشاره و عنوان کرد: توسعه درمانگاه یاسوج و مشارکت در احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کهگیلویه از اقدامات حوزه تامین اجتماعی در آینده نزدیک است.

این مسئول به تکمیل پروژه‌های ورزشی هم اشاره‌ای داشت و با بیان اینکه برای حوزه گردشگری هم برنامه‌ریزی خوبی انجام گرفت، افزود: صندوق کارآفرینی امید پذیرفت اسپانسر طرح‌های تمدن گردشگری، سایر جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های استان را بر عهده بگیرد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رفع مشکل آب معدنی چشمه چویل به عنوان یکی از واحدهای تولیدی استان گفت: شرکت سرمایه‌گذاری شستا در زمینه گاوداری صنعتی در استان سرمایه‌گذاری می‌کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت