پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 خرداد 1400 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 99502

مسئول ستاد جوانان آیت الله رئیسی در چرام :

استقلال جوانان در تشکیل ستاد ، دولت جوانگرا را به اثبات می رساند

اعضای شورای مرکزی ستاد جوانان و شورای هماهنگی ستادهای جوانان آیت الله سید ابراهیم رئیسی درچرام مشخص شدند .

صدای جنوب:

اعضای شورای مرکزی ستاد جوانان و شورای هماهنگی ستادهای جوانان آیت الله سید ابراهیم رئیسی درچرام مشخص شدند .

بر اساس این گزارش احسان قربانی به عنوان مسئول ستاد، علی عباس خانی به عنوان جانشین ستاد ، رسول باقریان به عنوان دبیر ستاد و خانم سیده شریفه سعادت طلب به عنوان مسئول امور بانوان معرفی شدند.

مهندس احسان قربانی در اینباره گفت: ستاد جوانان شهرستان چرام با هدف استفاده از ظرفیت جوانان در برنامه ریزی و مدیریت ، جهت آگاهی بخشی به اقشار جامعه و تصمیم گیری صحیح برای آینده کشور و فرزندان این دیار برای انتخاب اصلح به زودی افتتاح می شود .

وی افزود : همانطور که رهبر انقلاب اسلامی تاکید بر اعتماد به جوانان و سپردن امور به آنان کرده است امروز نیز جریان آیت الله سید ابراهیم رئیسی با پیش بینی ستاد جوانان در کنار ستاد مرکزی شهرستانها زمینه را برای خود باوری جوانان فراهم کرده است .

وی افزود : امروز جوانان چرام باید خود را باور کنند و با همدلی ، هم افزایی ، شجاعت و افق دید روشن برای ساختن دولتی مردمی ، جوان و با نشاط دست به کار شوند .

قربانی بیان کرد : استقلال جوانان در تشکیل ستاد ها فرصتی را فراهم کرده است تا جوانان توانمند و دارای پتانسیل توسط جریان انقلاب شناسایی شده و مسیر برای جوان انقلابی هموار شود . وی افزود:جوانان با خودباوری، علم و ظرفیت خود را در مسیر خدمت به انقلاب اسلامی به کار گیرند و امیدواریم جوانان چرامی اینبار نیز مانند همیشه با حضور حداکثری در انتخابات ظاهر شوند و به دولت جوانگرا اعتماد کنند .

وی افزود : تعاملی با حجت الاسلام خاضع مسئول ستاد مرکزی شهرستان چرام صورت گرفته تا ستاد جوانان در کنار ستاد مرکزی مردمی فعالیت کند ، قرار گرفتن جوانان در کنار بزرگان و ریش سفیدان جریان انقلاب باعث کسب تجربه میشود که این اقدام بجا آمادگی جوانان برای آینده انقلاب را رقم می‌زند .

لازم به ذکر است قربانی مسئول ستاد جوانان شهرستان چرام عضو اصلی شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب , کارشناس مشاور در شرکت توزیع برق چرام و مدیر مسئول پایگاه خبری ندای امت است , وی نایب رئیس انجمن خبرنگاران چرام و مسئول ستاد مردمی گام دوم انقلاب در چرام نیز میباشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت