پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 خرداد 1400 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 99936

‘نقش جوانان وبانوان درمدیریت شهری”

. اکنون جوانان هستند که باید در ادامه مسیر پر فراز و نشیب کشور، بار مسئولیت های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، بین المللی  اجتماعی را بردوش خود حمل کنند.

 رئیس اسبق شورای شهر یاسوج با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در آستانه ورود به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه گام دوم خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی را مسئولیت خطیر جوانان در گام دوم انقلاب عنوان کردند افزود. اکنون جوانان هستند که باید در ادامه مسیر پر فراز و نشیب کشور، بار مسئولیت های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، بین المللی  اجتماعی را بردوش خود حمل کنند.

کیوان اشنا خاطرنشان کرد: برای رفع بسیاری از معضلاتی که در کشور خودنمایی می کند، زمینه سازی برای حضور جوانان درعرصه هایی که نیازمند خلاقیت و نوآوری برای عبور از مشکلات و ادامه حرکت روبه جلواست به شدت تمام احساس می شود.

اشنا ادامه داد:این پیروزی قطعا در سایه کار جوانانه، امید، ابتکار، صراحت، خطرپذیری و خستگی ناپذیری جوانان دهه ۶۰ انقلاب به دست آمد و یقینا تکرار چنین پیروزی هایی در انواع دیگر با جوانان نسل امروز کشور شدنی است .

اشنا رئیس اسبق  شورای شهر یاسوج اذعان داشت :معتقدیم بهادادن به انرژی و قابلیت جوانان واجازه بهره گیری از تجربه بزرگسالان ومدیرانی که سالیان سال ، هنر خویش را درمیدان های مختلف اثبات کرده اند ودنیایی از تجارب مفید را بردوش می کشند در امرمدیریتی گره گشا وزمینه ساز تحولات مثبت درجامعه خواهد

رئیس اسبق شورای شهر یاسوج تصریح کرد: که پیشرفت کلان کشور در سایه توسعه شهری رقم خواهد خورد و نیازمندی های زندگی شهری ،ضرورت پرداختن به مسئله مهم سازماندهی جوانان متخصص و کارآمد برای ورود به مدیریت های شهری را دو چندان کرده است، لذا تمرکز روی جوانان پر انرژی، خلاق، با ایمان و انقلابی را بعنوان اولویت برنامه های خوددر حرکت انتخابات شوراهای شهر یاسوج برگزیده ام وتاکید می نمایم یکی از مشکلات فعلی جامعه ، ناتوانی در عرصه مدیریت و تصمیم گیری ها است.

اشنا با بیان اینکه موضوع اعتماد به جوانان وبهره گیری ازتوان بالای آنان را طی سالها کاردر عرصه آموزش وپروش به اثبات رسانده ام خاطرنشان کرد ودر هرعرصه ای که حضور داشته ام فضای مانور وبروز خلاقیت وتوان جوانترها را مهیا نموده ام

وی در ادامه به  شناخت و رسیدگی به  نیازها و مطالبات زنان به عنوان نیمی از جمعیت شهرهااز اهمیت ویژه‌ای برخوردار است  گفت  این قشر بخش موثری از نیروی انسانی کشور در مسیر توسعه هستند علاوه بر آن نقش اصلی را در پرورش و تربیت نسل آینده دارند.

رئیس اسبق شورای شهر یاسوج  بیان کرد: توجه به مطالبات و نیازهای زنان  باعث رشد و تعالی جامعه شود و نادیده گرفتن خواسته‌های آنان ممکن است تبعات زیادی را برای کشور داشته باشد که نه تنها امروز جامعه بلکه فردای کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت