پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 خرداد 1400 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 100373

در نشست هم اندیشی با ریش سفیدان و معتمدین لنده ای مطرح شد:

رئیس جمهور بایدگفتمان نا امیدی را پشت سر بگذارد/مردم به دنبال فردی استکبار ستیز هستند+تصاویر

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:ما باید به دنبال رئیس جمهوری باشیم که گفتمان نا امیدی را پشت سر بگذارد و مسیر امید بخشی و توان داخلی و روحیه جهادی را در جامعه ترویج دهد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، نشست هم اندیشی با حضور معتمدین، ریش سفیدان و ذی نفوذان به همت سپاه ناحیه لنده با حضور امام جمعه،فرماندار، فرمانده سپاه، جانشین منطقه انتظامی و اقشار و شخصیت های این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده در این نشست با اشاره به  مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: بصیریت و ولایت مداری ریش‌سفیدان و ذینفوذان همیشه باعث خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

وی گفت:انتخابات  یکی از فرصت های پیش رو برای تعالی بخشیدن به ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

روح الله ویسی گفت:امروز ما به عنوان علمداران جبهه روشنگری در انتخابات وظیفه داریم با تواصی کردن مردم آنان را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.

در ادامه نیز فرماندار شهرستان لنده با اشاره به پیشینه تاریخی شهرستان لنده گفت:مردم این شهرستان مردمی از جنس قلم های پویا در حوزه فرهنگ و هنر هستند.

وی افزود: توسعه شهرنشینی در این شهر بیش از یکصدسال است که نشان دهنده پیشینه تاریخی آن است.

تورج رزمجو گفت: عدم توجه به زیرساخت های اداری و شهری و روستاها قبل از انقلاب باعث شد تا هر اندازه تلاش در این انقلاب صورت گیرد خلا و محرومیت های تاریخی آن را جبران نمی کند.

وی تاکیدکرد:یکی از اصول مترقی قانون اساسی که نقش مهمی در تعیین سرنوشت مردم دارد بحث انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: چهل سال است که دشمنان به دنبال حذف مشارکت مردم در انتخابات ها هستند و چندین ماه است که دوباره تلاش های خود را مضاعف کردند که همانند سال های گذشته شاهد حضور پرشور مردمی در انتخابات خواهیم بود.

وی اظهار کرد: امنیت و صیانت از آرا مردم از مهمترین دغدغه شبانه روزی ما در چندماه گذشته است که این تلاش ها و با همت و تلاش همگانی به خصوص معتمدین و ریش‌سفیدان چندین برابر خواهدشد.

رزمجو گفت: آموزش های تخصصی و راهبردی  برای همه دست‌اندرکاران و و متولیان برگزاری انتخابات صورت گرفته است که امیدواریم کسانی در شورای شهر با رای مردم انتخاب شوند که بتوانند برای تغییر و تحول در شهر لنده تلاشی مضاعف کنند.

در ادامه نیز محمد جواد فرحبخش عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: انتخابات یک تکلیف عمومی و همگانی است که نیازمند یک مشارکت عمومی است.

وی افزود:ریش‌سفیدان و معتمدین از همان روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی در مسیر بصیریت افزایی بودند و نقش پرثمر آنان در حوزه های مختلف باعث شد تا مسیر تعلیم و تربیت اسلامی ما به درستی شکل بگیرد.

وی گفت:باید تلاش های گسترده ای برای ریل گذاری روی ارزش ها و اصول و آرمان های اصلی انقلاب قرارگیری که انتخابات یکی از این روش ها است.

فرحبخش در ادامه گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر باید با انتخاب کسانی که کارآمد، روحیه جهادی، دارای روحیه جهادی باشند و هدفشان از ورود به عرصه انتخابات با هدف خدمت به مردم باید باشد.

وی گفت:امروز ما به افراد خدمتگذاری نیاز داریم که باعث تحول آفرینی در جامعه باشند که رسالت ما باید با تبیین شاخصه های یک انتخاب درست را برای نسل جوان ما تشریح کنیم.

فرحبخش گفت:استفاده از ظرفیت جوانان برای ایجاد تحولات اساسی است که متاسفانه دشمنان شبانه روزی با استفاده از همین غفلت های تاریخی ما از این ظرفیت ها باعث سود بردن استکبار برای متغییر کردن باورهای جوانان و نا امید کردن از جامعه است.

وی گفت:نشستن امروز ما گناه است و باید نگذاریم باور ذهنی جوانان ما با طرح شبهات مختلف دشمنان تغییر کند که حضور ریش‌سفیدان در این حوزه بسیار مهم است.

وی گفت:باید دنبال چه کسی باشیم که به عنوان دومین مقام رسمی کشور معرفی کنیم و نباید برخی را انتخاب کنیم که قانون گریزی داشته باشند و نتواند منشا خدمت و حتی فرار از پاسخگویی باشد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آنچه برای یک رئیس جمهور مهم است بحث قانون گرایی و عمل گرایی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت:ما باید به دنبال رئیس جمهوری  باشیم که گفتمان نا امیدی را پشت سر بگذارد و مسیر امید بخشی و توان داخلی و روحیه جهادی را در جامعه ترویج دهد.

فرحبخش تاکیدکرد: انتخاب بد در زندگی روزمره باعث پیدایش  و زایش مشکلات اساسی در زندگی خواهدشد.

وی گفت: نباید بدون نظارت بر رفتار برخی ها پا روی حقوق عامه مردم بگذارند و با فرار از قانون خودشان قانون وضع کنند قانون را به رای خویش تهیه و تفسیر کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:جوانان ما دنبال یک رئیس جمهور برای چهار سال کشور نیستند بلکه به دنبال آرایش جدید در روند تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند تا ریل جدیدی در مسیر حرکت انقلاب اسلامی شکل گیرد.

وی گفت: باید برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و حرکت یک دولت جوان انقلابی داشته باشیم که رشادت و شجاعت خویش را در مقابل اسلام اشرافی آمریکایی ایستادگی داشته باشد.

فرحبخش گفت: امروز رسالت ما پاسداری از رشادت ها و حماسه آفرینی کسانی است که مدافع اصول و ارزش های انقلاب بودند و در مسیر تحقق اهداف انقلاب شبانه روز فعالیت کنند.

وی تاکیدکرد: گفتمان ما زمانی اجرایی خو اهد شد که در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب تلاش کرده باشیم.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: باید همه از نفوذ کلام و رفتار خویش در مسیر تحقق فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مدظله العالی) برای مشارکت در انتخابات استفاده کرد.

وی گفت: شرکت در انتخابات به تنهایی کافی نیست بلکه باید این حضور در مسیر انگیزه بخشی و مشارکت پذیری در جامعه باشد و با ایجاد نشاط آفرینی در جامعه تلاش کنیم.

فرحبخش گفت:آگاهی بخشی وبصیریت افزایی اطرافیان و روشنگری باید منجر به انتخاب اصلاح شود.

وی گفت: آنچه باعث چالش در جامعه شده است بخاطر کوتاهی های ماست که این آسیب های انتخاباتی را جدی نگرفته ایم و رأی دادن مردم را با برگزاری شو انتخاباتی بر موج های روانی سوار شدند و به دنبال اجرایی کردن برنامه های خودشان هستند.

وی گفت:قومی و قبیله ای کردن انتخابات یکی از چالش های مهم در جامعه در خصوص انتخابات است که این مهم باید در مسیری باید شکل گیرد که این رویه تغییر کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: آسیب های دیگر انتخاباتی این است که ما براساس تامین منافع خودمان بخ اهیم رای دهیم که این مهم باید با روشنگری و پرهیز از چین رفتارهایی صورت گیرد.

وی گفت:مبارزه با مافیای واردات، مبارزه با فساد، متعهد با قانون اساسی و روحیه جهادی در مسیر مبارزه با قاچاق صورت گیرد و کسی باید بتواند در این مسیر باشد که بتواند راهبرد های اساسی خویش را دنبال کند.

وی گفت:به برکت انقلاب اسلامی امروز تنها قدرتی در جهان هستیم که مبارزه با استکبار را به عنوان محور مقاومت در پیش داریم و هرگز از تحقیر و تهدید آنان نهراسیدیم.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت