پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مرداد 1400 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 103564

واکنش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خبر “ساخت و ساز در زیلایی گران تر از تهران”

صدای جنوب: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در واکنش به اخبار منتشر شده در خبرگزاری های استان مبنی بر “ساخت و ساز در زیلایی گران تر از تهران” جوابیه ای صادر نمود. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ در متن این جوابیه آمده است: جوابیه درخصوص خبر درج شده در فضای مجازی مبنی بر […]

صدای جنوب:

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در واکنش به اخبار منتشر شده در خبرگزاری های استان مبنی بر “ساخت و ساز در زیلایی گران تر از تهران” جوابیه ای صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ در متن این جوابیه آمده است:

جوابیه
درخصوص خبر درج شده در فضای مجازی مبنی بر هزینه میلیاردی پد بالگرد موشمی جهت تنویر افکار عمومی به استحضار می رساند، تعداد دو عدد پد بالگرد در منطقه زیلایی ( موشمی و برد پهن ) با همکاری و پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی و توسط دهیاران محترم منطقه ساخته شده است.
همچنین پدهای دیشموک، رود ریش، شو تاور هم با همکاری خیرین سلامت در حال ساخت بوده ، پد سرآسیاب توسط دهیاری محترم منطقه شن ریزی شده،  پد شهری لیکک با همکاری اداره راهو شهرسازی و  شهرداری لیکک خاک برداری و شن ریزی شده است.
علاوه بر این پدهای منطقه چاهن، شهری سی سخت،  منطقه طسوج،  روستاهای قیام، بونه بن، لوداب و غیره در دست پیگیری است . اما مبلغ مورد نظر در این جدول  یک میلیارد و پانصد میلیون ریال بوده  که به دلیل فشار کاری روزهای اخیر جهت افتتاح پروژه های طرح ملی “ره سلامت” با حضور رئیس جمهور و همچنین اشتباه سهوی و ناهماهنگی بین کارشناسان دفتر فنی و سازمان اورژانس، یک میلیارد و پانصد میلیون تومان ثبت شده است. این مبلغ  مربوط به مجموع  چند پد  ساخته شده می باشد که بصورت اشتباه در جدول صرفا به اسم موشمی زیلایی منتشر شده است.

همچنین لازم به ذکر است که به پد اختصاصی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج برای این طرح مبلغ صدو پنجاه میلیون تومان معادل یک میلیارد و پانصد هزار ریال اختصاص داده شده و در دست اقدام بوده که بعد از تایید نهایی سازمان اورژانس عملیاتی خواهد شد .
جادارد از همه خیرین و دهیاری های به ویژه منطقه بزرگ زیلایی و سراسر استان که در ساخت این پدها به دانشگاه علوم پزشکی کمک نموده اند تشکر و قدر دانی نموده و از همه مردم شریف استان و اصحاب رسانه جهت این اعلام اشتباه عذرخواهی نماییم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت