پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1400 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 104019

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به مناسبت «روز خبرنگار»

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مردادماه «روز خبرنگار» را به کلیه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مردادماه «روز خبرنگار» را به کلیه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، دکتر محمد طاهر طیب زادگان در این پیام ضمن تاکید بر نقش رسانه ها به ویژه خبرنگاران در تحقق اهداف نظام سلامت، دانایی را موهبتی الهی دانست که از قلم سرچشمه می گیرد و بر اندیشه جویندگان حقیقت نقش می زند.

طیب زادگان افزود: تولید و نشر اطلاعات، چراغ پر فروغی را می ماند که راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی انسان های مشتاق می نهد.

 

وی به نقش ممتاز و تاثیرگذار خبرنگاران در حوزه سلامت شهرستان کهگیلویه به ویژه از ابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ اشاره کرد و تصریح کرد: خبرنگاران به ویژه خبرنگاران فعال حوزه سلامت شهرستان کهگیلویه با انتشار به موقع اخبار، اطلاعیه ها و گزارش های تخصصی مرتبط با همه گیری بیماری کرونا، نقش متمایزی را در عملیاتی نمودن مصوبات و به ثمر رسیدن طرح های حوزه سلامت در این زمینه ایفا کرده اند و به نوعی بازوی کمکی بهداشت و درمان در ارائه خدمات به مردم بوده اند.

طیب زادگان خبرنگاران را وجدان بیدار جامعه برشمرد و افزود: سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه، مرهون تلاش شبانه‌روزی آنهاست
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: نامگذاری یک روز به عنوان «روز خبرنگار »فرصت مناسبی برای قدرشناسی از زحمات عزیزانی است که با احساس مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه آزادی و آگاهی بویژه خبرنگار شهید محمود صارمی،روز خبرنگار را به کلیه خبرنگاران محترم و دست اندرکاران پرتلاش عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت و برای همگان در انجام رسالت مهم آگاهی بخشی و روشنگری آرزوی موفقیت کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت