پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اردیبهشت 1403 ساعت 08:02:: شناسه خبر: 145408

ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه پای کار اجلاسیه سرداران و۴۲۲شهید شهرستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی کنگره شهداست با همراهی خبرنگاران از مراحل آماده‌سازی فضای اجلاسیه بازدید کردند.

صدای جنوب:

این روزها فضای استان کهگیلویه و بویراحمد معطر به یاد و نام شهدای گرانقدری است که در دفاع از ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب والاترین دارایی خود یعنی جانشان را فدا کردند تا امروز ایران اسلامی در دنیا مقتدر، عزتمند، باشکوه و عظمت و سربلند بدرخشد.

برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان فرصتی است تا نقاط مختلف رنگ و بوی جهاد و شهادت به خود بگیرد. این کنگره در برابر عظمت شهدا در واقع قطره ای در برابر اقیانوس است و در واقع هیچ کاری نمی‌تواند پاسخ گوی فداکاری وایثارگری شهدا باشد.

بسترسازی برای برگزاری دومین کنگره ملی یک سالی می‌شود که آغاز شده است؛ در این راستا ۱۷ اجلاسیه به عنوان بزرگترین رویدادهای پیش از کنگره در نظر گرفته شده که با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش به استقبال از برنامه اصلی ملی رفته است.

شهرستان کهگیلویه طی بازه زمانی یک ساله بیشترین حجم برنامه را داشته که اگرچه بخش زیادی از برنامه‌ها در سکوت خبری اجرا شده اما با نزدیک شدن به اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان حجم کار و فعالیت مرتبط با شهدا نمود بیشتری دارد.

فضاسازی مکان برگزاری اجلاسیه که در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار می‌شود به عنوان یکی از مهمترین اقدامات در استقبال از اجلاسیه است.خواهران و برادران بسیجی شبانه‌روز پای کارند تا فضایی در شأن بزرگترین رویداد معنوی شهرستان آماده کنند.

لباس خاکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه و عوامل فضاسازی و تبلیغات تداعی کننده فضای جبهه و دفاع مقدس است؛ اینجا همه دست به کارند و با روحیه جهادی هر کس نقشی در ادای حق شهدا ایفا می‌کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی کنگره شهداست با همراهی خبرنگاران از مراحل آماده‌سازی فضای اجلاسیه بازدید کردند.

کهگیلویه آماده برگزاری اجلاسیه شهدا؛ ازکهگیلویه آماده برگزاری اجلاسیه شهدا؛ ازکهگیلویه آماده برگزاری اجلاسیه شهدا؛ ازکهگیلویه آماده برگزاری اجلاسیه شهدا؛ ازکهگیلویه آماده برگزاری اجلاسیه شهدا؛ ازکهگیلویه آماده برگزاری اجلاسیه شهدا؛ از

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت