پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مرداد 1400 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 104406

برگزاری بزرگداشت روزخبرنگاردرچرام/تجلیل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ازخبرنگاران +تصاویر

به مناسبت روز خبرنگار از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام از خبرنگاران شهرستان چرام تجلیل بعمل آمد. به گزارش صدای جنوب؛ این آیین باحضورفرماندار، بخشدارمرکزی،بخشدار سرفاریاب،معاون فرماندارورییس شورای اسلامی شهرچرام برگزار شد. ابتدا سید محمد تقوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام ضمن خیرمقدم گفت: روز خبرنگار را به خبرنگاران […]

به مناسبت روز خبرنگار از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام از خبرنگاران شهرستان چرام تجلیل بعمل آمد.

به گزارش صدای جنوب؛ این آیین باحضورفرماندار، بخشدارمرکزی،بخشدار سرفاریاب،معاون فرماندارورییس شورای اسلامی شهرچرام برگزار شد.

ابتدا سید محمد تقوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام ضمن خیرمقدم گفت: روز خبرنگار را به خبرنگاران جهان، بویژه خبرنگاران زحمتکش شهرستان چرام تبریک میگویم.

تقوی افزود: خبرنگاران شهرستان ما مظلوم اما با شرافت و عزتمند و بزرگ و بزرگوار هستند.

تقوی بیان کرد:از فرماندار محترم بخاطر لغو دیگر جلسات بخاطر حضور در این جلسه صمیمانه تقدیر تشکر می کنم اما بشدت از همکاران خودم در شورای اداری یعنی روسای محترم ادارات شهرستان گله مند هستم.

وی گفت :خبرنگاران ما صادقانه عملا جای روابط عمومی ادارات شهرستان ها را گرفتند اما روسای ادارات نتوانستند به مناسبت روز خبرنگار هدیه به خبرنگاران ما بدهند .

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: از خبرنگاران عزیز هم توقع دارم رسالت نقادی خود را ترک نکنند و مشکلات و معضلات شهرستان را تا حل شدن پیگیری کنند و از خبرنگاران خواهش می کنم از کپی پیست کردن جداً خودداری کنند و اگر هم مطلبی یا خبری را از سایتی کپی می‌کنند حتماً نام منبع را ذکر کنند.

پس از تقوی فرماندار شهرستان چرام هم روز خبرنگار را خدمت خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

دکترفتاحی اصل گفت: همه روز ها ما ادارات خبرنگاران را زحمت می دهیم و شایسته بودیک روز که روز خبرنگار هست ادارات به میدان می آمدند و خبرنگاران را تکریم می کردند.

فتاحی اصل تاثیر رسانه بر زندگی انکار ناپذیر است و حتی از موثرترین هاست .

در ادامه بخشداران مرکزی سرفاریاب و معاونت فرمانداری و رییس شورای اسلامی شهر چرام این روز را تبریک گفتند.

همچنین خبرنگاران تک تک مطالب و خواسته ها و انتقادات خود را عنوان کردند واز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر کردند که تنها اداره ای که هم به تک تک خبرنگاران پیامک تبریک فرستادند و از خبرنگاران تجلیل کردنداداره ارشاد بود.

در ادامه لوح تقدیر و هدیه ای از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام به خبرنگاران شهرستان اهدا شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت