پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مرداد 1400 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 105084

وقتی صدای شعار سال به درستی شنیده نمی شود:

تنها مجتمع نان شهرستان لنده در آستانه تعطیلی/عدم تخصیص سهمیه آرد توسط شرکت غله+تصاویر

محمد پور گفت: انتظار داریم در سالی که به نام حمایت از تولید است مسولان به فکر مانع زدایی های باشند نه خود سدی بر سر راه تولید باشند.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، چندین سال است که به منظور تنوع در پخت و ارتقای سطح کمی و کیفی نان مجتمع های مختلف نان با پخت و ارائه چندین نمونه نان به شهروندان در شهرهای بزرگ و کوچک راه اندازی شده است.

سرمایه گذاری در حوزه نان یکی از مهمترین اقداماتی است که در راستای خدمات رسانی بهتر به اقشار مختلف صورت گرفته است که پس از طی کردن تمام فرآیند بروکراسی اداری از اداکل صمت گرفته تا شرکت غله به منظور تامین آرد این مجتمع های صورت می گیرد.

پخت روزانه بیش از چهار الی پنج نمونه نان در این مجتمع ها باعث شده است تا میزان مشتریان انان به تبع سایر واحد های خبازی نیز چندین برابر شود.

اولین مجتمع نان شهرستان لنده یک سال است که فعالیت رسمی خود را با پخت سه الی چهار نمونه نان در سطح شهرستان لنده آغاز کرده است که تمام مجوزهای لازم را از اداره کل صمت استان و شرکت غله استان دریافت کرده است و سرمایه گذار نیز تا کنون بالای ۸۰۰میلیون تومان انواع دستگاه پخت نان را خریداری و نصب کرده است ولی هنوز نیز مشکل تامین آرد برای راه اندازی سایر خطوط تولید نان دارد.

محمدپور در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: سرمایه گذاری ما در این شهرستان به جهت عمق محرومیت و با هدف خدمت رسانی به شهروندان بوده است که امروز بیش از سه الی چهار نوع پخت نان را در حال حاضر داریم.

وی افزود: دستگاه پخت نان سنگگ که بیشترین مشتری را دارد بالای ۳۰۰میلیون تومان خریداری کردیم ولی به دلیل عدم تامین آرد از سوی شرکت غله تا کنون نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

این سرمایه گذار لنده ای تصریح کرد: دستگاه پخت نان فاتنزی نیز به ارزش تقریبی ۱۰۰میلیون تومان نیز از ابتدای شروع فعالیت خردیداری کردیم ولی بازهم به دلیل عدم تامین آرد لازم و اختصاص سهمیه از سوی شرکت غله نتوانستیم به شهروندان خدمات رسانی کنیم.

وی تاکیدکرد: به تمام مراجع قانونی از بخشداری، فرمانداری ، استانداری، شرکت غله، اداراه کل صمت و تمام نهادهای امنیتی و غیره پیگیری های کردیم که منتج به نتیجه نشده است.

محمد پور گفت: انتظار داریم در سالی که به نام حمایت از تولید است مسولان محترم به فکر مانع زدایی های سد راه تولید باشند نه خود سدی بر سر راه تولید باشند.

وی اظهارکرد: به هرحال بنده برای مردم این شهرستان سرمایه گذاری کلانی کردم که انتظار داریم برای ایجاد اشتغال چندین نفر و راه اندازی تمام خطوط پخت نان مسولان نهایت همکاری و حمایت لازم را با ما داشته باشند تا بتوانیم بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت