پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 شهریور 1400 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 105409

دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی و خدمت جهادی باشد

نماز جمعه شهر سوق با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد

صدای جنوب:

امام جمعه سوق با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت:دولت سیزدهم باید دولت کار و خدمت جهادی باشد .

حجت الاسلام کیانی اصل افزود:دولت سیزدهم وارث انبوهی از مشکلات متعدد است که معضلات اقتصادی و معیشتی و سلامت را در راس آنها است و این مشکلات دیرینه و دیرپا نیاز به اقدامات فوریتی ، میان مدت ودراز مدت دارد.
کیانی اصل ادامه داد:دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی بوده و اعضای آن باید یکصدا و هماهنگ باشد و اختلاف نظر در جلسات کارشناسی انجام شود.
وی بابیان اینکه انتظار همگان این است که دولت سیزدهم دولت جوان، حزب الهی با شاخص جوان انقلابی و کار بلد و شایسته سالاری و به دور از سهم خواهی در انتخاب استانداران ،فرمانداران و مدیران ارشد ورود نماید.
حجت الاسلام کیانی اصل خاطر نشان کرد:دولت مردمی باید در تمام سطوح از بالا تا پایین  نماد مسئولیت پذیری و نقد پذیری و سعه صدر انقلابی در مواجهه با مطالبات مردمی و انتقادات نخبگان باشد و شفافیت و صداقت را در اولیت کاری قرار دهد.

وی  گفت و گوی رو در رو با مردم ، پاسخگویی و در میان گذاشتن کامیابی ها و ناکامی ها با مردم و تحقق شعارهایی چون عدالت ، مبارزه با فساد ، شایسته سالاری ، توجه به محرومان ، رفع موانع تولید ، اشتغال و مسکن را انتظارات بحق مردم‌ بیان کرد.

وی تاکید کرد: زمان بندی مشخصی برای این برنامه ها داشته باشید و نظارت بر برنامه ها باشد تا ان شاالله عملیاتی شوند .
وی درادامه سخنان خویش گفت:این دولت باید دولت تحول با وزرای تحول آفرین و جهادی باشد و این تحول مستند به بیانیه گام دوم انقلاب است.
امام جمعه سوق با اشاره به  بازی جدید غرب برای مذاکرات هسته ای تاکید کرد:
وزرای سه کشور اروپایی نگرانی خودشان را از غنی سازی اورانیوم ۲۰ درصد ایران ابراز کردند و در آستانه شکل گیری دولت جدید و رویکردهای جدید دستگاه سیاست خارجی دور جدیدی از عملیات روانی و دیپلماسی خود را ترتیب دادند و میخواهند دولت جدید را به انفعال وادار کنند ؛ احتمال هم دارد که در پی تست کردن ایران باشند و ببینند دولت جدید آیا به شعارهای خودش عمل میکند یا راه دیگری را در پیش میگیرد که از دولت جدید میخواهیم که در مذاکرات فعالانه عمل کند و مثل قضیه برجام رفتار نکند و به قولا کدخدا و کشورهای اروپایی باج ندهند و منافع کشور را کاملا تامین کنند.
امام جمعه سوق افزود:حرکت نفتکش ایرانی به سوی لبنان موجب شکست انحصار شرکت های بزرگ وابسته به عربستان و امارات خواهد شد.
وی بابیان اینکه سید حسن نصرالله با درایت خودش ، جبهه استکبار را در یک میدان بازی باخت-باخت قرارداد خاطرنشان کرد: اگر بخواهند به نفتکش ایران تعرض کنند پاسخ قاطع حزب الله را دریافت خواهند کرد و در افکار عمومی هم محکوم خواهد شد و اگر هم تحرکی نشان ندهند در افکار عمومی هیمنه پوشالی انها بار دیگر خواهد شکست.
حجت الاسلام کیانی اصل خطیب جمعه سوق گفت:باید یک پویش همگانی برای قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه شود ، این دعا گره گشا و راهگشا خواهد بود ، اگر اکثریت مردم دست به دامن خداوند شوند و دعا کنند نه یکبار بلکه زیاد باید تضرع و دعا کنیم تا این بلا و شدت این بلا کم شود.
وی درباره چگونگی خواندن این دعا گفت:این دعا را هم خودمان در تعقیب نمازهای یومیه بخوانیم و هم در مساجد بعد از نماز مغرب و عشا خوانده شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت