پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 مهر 1400 ساعت 16:07:: شناسه خبر: 107220

استاندار سابق فردی تلاشگر بود/احمدزاده نیروی انقلابی و با تجربه است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار سابق فردی تلاشگر بود

به گزارش صدای جنوب از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در نشست با وزیر کشور با آرزوی موفقیت برای استاندار سابق و توفیق استاندار جدید اظهار کرد: از آقای دکتر کلانتری در این ایام سخت کرونایی و همچنین زلزله سی سخت که زحمات زیادی را تا لحظه آخر با اخلاص و در راستای خدمت به مردم و توسعه استان کشیدند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای کلانتری انسان شایسته و خستگی ناپذیری است که باید از او در جاهای دیگر استفاده شود علیرغم تغییر دولت برای رفع مشکلات استان تا لحظه آخر دست از کار و تلاش نکشید.

امام جمعه یاسوج گفت: خوشحالیم که فردی از فرزندان استان مدیری با تجربه و با دغدغه انتخاب شده قطعاً تجربه خوبی دارد و از نمایندگان استان که برای این گزینش همکاری کردند و همچنین جریان های مختلف که همکاری لازم را داشتند قدردانی می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم که برای توفیق دولت همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشور پر ظرفیت و توانمندی داریم که دلیل آن مقاومت چندین ساله مردم در برابر استکبار جهانی بوده و نه تنها در این دوران نظام تضعیف نشد بلکه روز به روز قوی تر هم شده و دشمنان ضعیف شدند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های خوبی دارد زیرساخت‌های خوبی در استان شکل گرفته و همه باید در این دولت تلاش کنند و زحمت بکشند تا زیرساخت‌های نیمه تمام تکمیل شوند و البته به آینده استان امیدوار هستیم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت