پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مهر 1400 ساعت 20:07:: شناسه خبر: 107545

حق مسلمی که تبدیل به خواهش شد/مکاتبه سرپرست شهرداری و شورای اسلامی شهر سرفاریاب با وزیر صنعت معدن وتجارت

عاجزانه از وزیر محترم صمت خواهشمندیم که هدیه ارزشمندشان از سفر به استان مستعد ک و ب احقاق حق مسلم مردم حوزه سرفاریاب باشد و توجه ویژه به مطالباتی که از طرف نماینده محترم حاج آقا موحد شده و خواهد شد بنمایند.

صدای جنوب:

سرپرست شهرداری و شورای اسلامی شهر سرفاریاب با وزیر صنعت معدن و تجارت در راستای احقاق حق مردم محروم و جوانان بیکار حوزه سرفاریاب مکاتبه کرد.

 

سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد

وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد
……………….
وقتی که نام معادن بوکسیت حوزه سرفاریاب را میشنویم بی اختیار بغض سنگینی را احساس میکنیم و آن مثل خاک را به توبره بردن تداعی میشود..
روزانه دهها مایلر از طلای سرخ(معادن سرفاریاب ) در جوار شهر سرفاریاب دپو شده و راهی خراسان و اصفهان و…خواهد شد و با توجه به اینکه طبق قانون معادن درصدی از سود حاصله باید در جهت مرتفع نمودن عمق محرومیت در حوزه سرفاریاب و اشتغال جوانان تحصیلکرده و بیکار و….اعمال شود و اما متاسفانه
تنها چیزی که تاکنون نصیب شده گرد و غبار و صداهای مهیب انفجارات استخراج معادن و تخریب آسفالتهای کهنه حوزه سرفاریاب بوده‌است ..
لذا عاجزانه از وزیر محترم صمت خواهشمندیم که هدیه ارزشمندشان از سفر به استان مستعد ک و ب احقاق حق مسلم مردم حوزه سرفاریاب باشد و توجه ویژه به مطالباتی که از طرف نماینده محترم حاج آقا موحد شده و خواهد شد بنمایند..
ادامه دارد….

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت