پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1400 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 109172

برگزاری مراسم پاسداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز در دهدشت

صدای جنوب: مراسم پاسداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز امروز با حضور دانش‌آموزان، مدیران بسیجیان، طلاب و خانواده شهدا در مصلی امام خمینی دهدشت برگزار شد. حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در اجتماع ۱۳ آبان با نگاهی تاریخی به این مناسبت ملی اظهار داشت: در ۱۳ آبان حوادث و رویدادهای مهمی قبل و بعد از انقلاب […]

صدای جنوب:

مراسم پاسداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز امروز با حضور دانش‌آموزان، مدیران بسیجیان، طلاب و خانواده شهدا در مصلی امام خمینی دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در اجتماع ۱۳ آبان با نگاهی تاریخی به این مناسبت ملی اظهار داشت: در ۱۳ آبان حوادث و رویدادهای مهمی قبل و بعد از انقلاب رخ داد که این روز را در تقویم جمهوری اسلامی ماندگار کرد.

امام جمعه دهدشت اولین حادثه مهم ۱۳ آبان را در سال ۱۳۴۳ و سرآغاز نهضت حضرت امام خمینی دانست و گفت: ملت همیشه در صحنه در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ علیه رژیم منحوس پهلوی شعار دادند و در این روز دانش آموزان بسیاری شهید شدند.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۵۸ خروش دانشجویان منجر به تسخیر لانه جاسوسی امریکا شد، گفت: این حادثه انقلاب دوم نام گرفت.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بخشی از جنایات استکبار طی سال‌های قبل و بعد از انقلاب را یادآور شد و گفت: دشمنان همواره تلاش کردند کشور ما استقلال و عزت نداشته باشد اما همه توطئه‌ها تا امروز خنثی شده و اریان اسلامی در اوج افتخار و عزت است.

وی ادامه داد: فرزندان روح‌الله و سربازان امام خامنه‌ای، سپاه مقتدر ،دلاور، شجاع و بصیر که در طول انقلاب پوزه استکبار را به خاک مالید در حادثه بی نظیر دیگری در خلیج همیشه فارس دزدان دریایی را سر جای خود نشاند. این ماحصل ۱۳ آبان و اعتماد به نیروهای داخلی است.

وی تصریح کرد: هم امریکا بداند هم سگ نگهبانش در منطقه «رژیم غاصب صهیونیست» و هم نوکران قلاده بر گردن بدانند هر کسی مقابل ایران بایستد و به منافع ملت ایران آسیب بزند دست او را از بازو قطع خواهیم کرد.به کشورهای همسایه هم از زبان دانش آموزان می‌گوییم ما این روزها ارباب شما را در خلیج فارس خلع سلاح کردیم و سیلی محکم زدیم تا کی می خواهید ذلیل و حقیر و برده باشید.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خطاب به کشورهای گوش به فرمان امریکا افزود: آیا ننگ بر شما نیست و آیا غیرت دینی ندارید که امروز نفتکش در اختیار امریکا قرار می‌دهید برای اینکه نفت کشور همسایه را به یغما ببرد؟

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه زمانی که اجازه عبور و مرور کشتی در خلیج فارس نمی‌دادند زمان رضاشاه بود، اضافه کرد:  امروز جمهوری اسلامی، ارتش قهرمان، سپاه مقتدر، نیروی انتظامی توانمند و  بسیج قهرمان دارد سینه جوانان با افتخار آماده نبرد است. این عزت ایران است این را امام و شهدا به ما دادند.یاد و خاطره همه شهدا را گرامی می‌داریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت