پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 آبان 1400 ساعت 21:08:: شناسه خبر: 109295

بهره‌مندی ۱۵ هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی از حمایت کمیته امداد

در حال حاضر ۱۵ هزار و ۲۳۷ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد هستند و از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند‌می شوند.

به گزارش صدای جنوب  مدیرکل کمیته امداد این استان با تبریک ۱۳ آبان روز دانش‌آموز، گفت: این نهاد، با پرداخت کمک‌هزینه تهیه پوشاک و لوازم‌التحریر و ایاب‌وذهاب دانش‌آموزان، تقویت بنیه تحصیلی و برگزاری کلاس‌های آموزشی آمادگی کنکور و دانشگاه، کمک‌هزینه تحصیلی و تأمین شهریه دانشجویان، گام‌های مؤثری برای ارائه خدمات مؤثر به مددجویان در حال تحصیل برداشته است.
قباد مبشری با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ هزار و ۲۳۷ در سال تحصیلی جاری از خدمات حمایتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند هستند، اضافه کرد: در کنکور سراسری امسال ۳۷ دانش‌آموز مددجوی این نهاد، موفق به کسب رتبه زیر ۱۰ هزار شدند که ۷ نفر از آنان در رشته پزشکی در دانشگاه‌های کشور قبول شدند.
مبشری بابیان اینکه کمیته امداد با توجه به اولویت توانمندسازی فرهنگی خانواده‌ها، خدمات فرهنگی مختلفی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت ارائه می‌کند، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات مشاوره تحصیلی و شغلی، ساماندهی اوقات فراغت دانش‌آموزان و همچنین برگزاری اردو‌های تخصصی ازجمله برنامه‌های این نهاد است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت