پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 آذر 1400 ساعت 17:09:: شناسه خبر: 110325

سنگ تمام مدیران کهگیلویه برای معاون وزیر راه و شهرسازی/ «نجات نیا» با دست پُر به دهدشت آمد

معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان سازمان راهداری، سازمان بازآفرینی شهری و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پروژه‌های عمرانی، جاده‌ای و سکونتگاه‌های غیررسمی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

صدای جنوب:

معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان سازمان راهداری، سازمان بازآفرینی شهری و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پروژه‌های عمرانی، جاده‌ای و سکونتگاه‌های غیررسمی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

به گزارش صدای جنوب،  سید فرزاد نجات نیا سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی و هیات همراه برای ارزیابی و پیگیری موضوعات و مشکلات مرتبط با حوزه های مسکن و حمل و نقل در کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرد.

نجات نیا در ابتدای این سفر با حضور در اداره کل راه و شهرسازی استان با فرماندار شهرستان بویراحمد و مدیر کل دفتر شهری استانداری و مدیر کل راه و شهرسازی و معاونین و سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دیدار کرد.

نجات‌نیا در این دیدار، اهداف سفر را تبیین کرد و به برنامه ریزی و تقسیم کار برای استفاده هرچه بهتر از  سفر پرداخت.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه از روند اجرایی تقاطع غیر همسطح مهریان بازدید و بر روند اجرا و رفع مشکلات پیش روی این پروژه تاکید کرد.

بازدید ازمحور یاسوج- سی‌سخت بازدید، بازدید از محل احداث تونل‌های این مسیر، همچنین بازدید میدانی از شهر زلزله زده سی سخت  و روند بازسازی بخشی از برنامه‌های این سفر بود.

همچنین فعالیت های حوزه بازآفرینی نیز طی این سفر مورد بازدید قرار گرفت.

نجات نیا در ادامه سفر از محور پاتاوه- دهدشت، محور سقاوه- مارگون،بافت تاریخی «میراث فرهنگی»، بازار روز و مسکن مهر دهدشت، تقاطع غیر هم سطح سوق در محور دهدشت-پاتاوه، ورودی های دهدشت و چرام تونل دیل و بافت فرسوده و اقدام ملی گچساران بازدید کرد..
نکته حایز اهمیت سنگ تمام مدیران استان از جمله مدیران کهگیلویه بود که در استقبال از نجات نیا و همراهان سنگ تمام گذاشتند.
فرمانداران کهگیلویه و لنده،امامان جمعه دهدشت وسوق،دادستان کهگیلویه،سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهردهدشت و جمعی از مدیران در آیین استقبال از فرزند ملی کهگیلویه حضور داشتند.
افتتاح مسجد حضرت رسول (ص)در روستای دره لبک از دیگر برنامه های نجات نیابود.
خراسانی رییس سازمان بازآفرینی شهری وزارت راه وشهرسازی به صدای جنوب گفت:تمامی برنامه های حوزه بازافرینی شهری که از سوی مدیران  این شهرستان ها اعلام شود در اولویت کاری ما قرارخواهد گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت