پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آذر 1400 ساعت 00:09:: شناسه خبر: 110525

تخلف بزرگ نانوایی‌ها در یاسوج!/مدیرکل تعزیرات: نایلون ۲۸۰ تومان است؛ برخورد شدید با متخلفین

طبق پایشی که امروز صبح و بعد از افزایش قیمت نان در یاسوج از نانوایی‌های سطح شهر صورت گرفت مشاهده گردید که بسیاری از نانوایی‌ها قیمت نایلون را به یکباره دو برابر کرده‌اند.

به گزارش  صدای جنوب  از یاسوج طبق پایشی که امروز صبح و بعد از افزایش قیمت نان در یاسوج از نانوایی‌های سطح شهر صورت گرفت مشاهده گردید که بسیاری از نانوایی‌ها قیمت نایلون را به یکباره دو برابر کرده‌اند.

بلافاصله خبرنگار ما با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تماس برقرار کرد و موضوع گرانفروشی نایلون در نانوایی ها را به اطلاع مدیرکل رساند.

صالحی مدیرکل تعزیرات نیز پس از گزارش  در اقدامی ضربتی موضوع را در دستور کار قرار داد و معلوم شد که گرانفروشی و دو برابر کردن قیمت هر عدد نایلون با قیمت ۸۰۰ تومان در نانوایی‌ها صحت داشته و به همین منظور در گفت‌وگو با خبرنگار هشدار داد که اگر هر واحد نانوایی یک عدد نایلون را بیش از ۲۸۰ تا ۳۰۰ تومان در اختیار مشتریان قرار دهند تخلف کرده و با تعزیرات سر و کار خواهند داشت.

وی گفت: طبق پایشی که انجام شده هر کیلو نایلون ۴۰ هزار تومان است که قیمت هر عدد آن با در نظر گرفتن سود بیش از ۲۸۰ و نهایتا ۳۰۰ تومان برای نانوا نخواهد بود.

این مسئول گفت: در صورتی که هر واحد نانوایی تخلفی در فروش نایلون و گرانفروشی آن داشته باشد به شدت برخورد خواهیم کرد و از مردم تقاضا داریم که هرگونه افزایش قیمت نایلون را از سوی هر واحد خبازی به اطلاع بازرسان ما برسانند چرا که با افزایش قیمت نا دیگر هیچ توجیهی جهت گران فروشی و کم فروشی وجود نخواهد داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت