پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آذر 1400 ساعت 12:09:: شناسه خبر: 110889

انجام امور قضایی جانباختگان و مصدومان حادثه اتوبان کاشان – قم در کهگیلویه و بویراحمد

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری انجام امور قضایی جانباختگان و مصدومان حادثه اتوبان کاشان – قم در استان خبر داد.

به گزارش صدای جنوب  از یاسوج، سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار هم استانی که در این حادثه ی غمگین دچار آسیب  شده اند، با اعلام این خبر، این مصیبت را به آنان تسلیت گفت.

ملک حسینی در این پیام عنوان داشت؛ هجران ابدی و غم از دست دادن عزیزان آلامی دردناک است که همواره بر قلب‌ها سنگینی می‌ نماید و طریقی جز پناه بردن به مشیت الهی و طلب غفران برای شتافتگان به دیار باقی، نیست و آهنگ رحیل بر همگان نواخته خواهد شد.
ضایعه ی تلخ سانحه رانندگی بامداد دیروز که منجر به جان باختن تعدادی از مسافران هم استانی در اتوبوس مسافربری مسیر دهدشت-تهران گردید، موجب اندوه و تألم فراوان همگان شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و اعلام تأسف، به عموم مردم گرانقدر استان و همه خانواده های داغدار و به سوگ نشسته مسافران این اتوبوس، صمیمانه تسلیت عرض نموده و رضوان و مغفرت و رحمت بیکران الهی، در جوار انبیاء و اولیاء را برای جانباختگان، و شفای عاجل برای مجروحان این سانحه را، از خداوند منان مسئلت نموده و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت داریم.

از همه عوامل و پرسنل امدادی دستگاههای خدمات رسان که یاریگر آسیب دیدگان این سانحه دلخراش بودند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمائیم.

 ملک‌حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان این اعلامیه بیان داشت: به اطلاع خانواده های محترم متوفیان و مجروحان این حادثه می رساند، که با توجه به هماهنگی های مستقیم با دادستان محترم مرکز استان اصفهان و نیز دادستان محترم شهرستان کاشان، تمام اقدامات قضایی در آن حوزه قضایی به نحو کامل در حال انجام می باشد و ضمن اینکه با توافق صورت گرفته در راستای سهولت، نیابت قضایی به مقصد شهر دهدشت ارسال تا خانواده های داغدار ضرورتی به عزیمت به محل وقوع تصادف نباشد و جهت اخذ شکایات و سایر تشریفات تشکیل پرونده قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه مراجعه نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت