پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آذر 1400 ساعت 18:09:: شناسه خبر: 111082

تیم فرازبام خائیز دهدشت راهی مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور شد

مدیر عامل باشگاه فرازبام گفت : امروز یکشنبه تیم بزرگسالان راهی مسابقات خواهد شد و امیدوارم با تلاش کادر فنی و همت بازیکنان بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

صدای جنوب:

مدیر عامل باشگاه فرازبام در این باره گفت : امروز یکشنبه تیم بزرگسالان راهی مسابقات خواهد شد و امیدوارم با تلاش کادر فنی و همت بازیکنان بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

مجید پارسایی تفاوت عمده تیم فرازبام نسبت به سالهای گذشته را حضور بازیکنان رده های سنی مختلف باشگاه در تیم بزرگسالان دانست و افزود : بومی گزینی و استفاده از ظرفیت بازیکنان آکادمی باشگاه یکی از سیاست های فرازبام است به گونه ای که امسال چندین نفر از بازیکنان نوجوانان ،جوانان و حتی نونهالان باشگاه در لیست بزرگسالان قرار گرفته تا تجربیات اندوخته خود در قهرمانی های متناوب را در رده بزرگسالان استفاده کرده و برای صعود به لیگ برتر هندبال ایران به باشگاه کمک کنند.

پارسایی از مسئولان استانی و شهرستانی خواست از ظرفیت ها و پتانسیل استان برای توسعه ورزش و کمک به استعدادهای ورزشی استان استفاده کرده و ادامه داد ؛ باشگاه فرازبام خائیز یک تیم با هزینه صد درصد شخصی است که با توجه به افزایش بی رویه تورم امکان حضور در لیگ برتر را علی رغم تمام شایستگی ها نداشت و ناگزیر شدیم فرایند حضور در سطح اول ورزش هندبال کشور را از طریق دسته اول طی کنیم که کاری سخت و دشوار است.

مدیر عامل باشگاه فرازبام از حمایت ها و دلگرمی های استاندار تشکر کرد و گفت : تمام انرژی و تلاش ما در جهت حفظ جایگاه فعلی هندبال در استان و در ادامه کسب  موفقیت در لیگ برتر است و در این راه نیازمند حمایت و پشتیبانی مجموعه مدیریتی استان هستیم.

طبق قرعه کشی انجام شده فرازبام خائیز دهدشت  در گروه اول با تیم های میناب، پرواز اصفهان، بانه و زاگرس اسلام آباد غرب قرار گرفته است.

مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور امسال با شرکت ۲۰ تیم در چهار گروه پنج تیمی به صورت متمرکز و به میزبانی یکی از تیم های حاضر در هر گروه از فردا دوشنبه (۲۲ آذر) آغاز خواهد شد که بر این اساس، مسابقات گروه اول در اصفهان  برگزار می شود.

در پایان مرحله مقدماتی تیم های اول و دوم به دور بعدی راه پیدا خواهند کرد تا هشت تیم راه یافته به دور دوم پس از مشخص شدن حریف خود در چهار مسابقه به مصاف یکدیگر بروند و تیم های پیروز راهی نیمه نهایی و سپس ۲ تیم برتر به فینال صعود کنند.

تیم های صعود کرده به مسابقه فینال جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ برتر را نیز کسب خواهند کرد.

صدای جنوب برای تیم شایسته فرازبام ارزوی موفقیت می کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت