پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 دی 1400 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 111572

کمک ۱۹۴ میلیارد ریالی به ایتام کهگیلویه و بویراحمد

امسال نیکوکاران ۱۹۴ میلیارد ریال به ایتام استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کردند

به گزارش صدای جنوب ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان گفت: نیکوکاران از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۴ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد این استان کمک کرده اند.
قباد مبشری اضافه کرد: ۱۲۹ میلیارد ریال از این میزان کمک نیکوکاران به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد نقدی و ۶۵ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال نیز غیرنقدی بوده است.
وی افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف حمایت از کودکان یتیم و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و تأمین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های مختلف از جمله معیشتی، تحصیلی و درمانی از سوی کمیته امداد این استان اجرا می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بر اساس این طرح افراد نیکوکار با پذیرفتن حمایت مالی از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام می‌کنند، عنوان کرد: هم اینک هشت هزار و ۴۵۳ یتیم و فرزند محسنین کهگیلویه و بویراحمد از حمایت‌های مادی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان برخوردار هستند.
مبشری با اشاره به اینکه این تعداد شامل ۲ هزار و ۸۱۳ نفر یتیم و پنج هزار و ۶۴۰ نفر فرزند محسنین است، گفت: هم اینک چهار نفر از فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بدون حامی هستند.
وی بیان کرد: تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۹ هزار و ۳۵۲ نفر است.
مبشری افزود: نیکوکاران می‌توانند برای پذیرش سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به سایت ملی اکرام ایتام و محسنین به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir مراجعه کنند.
وی بیان کرد: شماره گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه نیز از دیگر روش‌های کمک رسانی به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت