پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 دی 1400 ساعت 08:10:: شناسه خبر: 111729

خروش میلیونی مردم در ۹ دی مربوط به یک جریان خاص سیاسی نبود

نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

صدای جنوب:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه در این نشست اظهارداشت: یکی از بغرنج ترین و تلخ ترین حوادث دوران انقلاب اسلامی اتفاقات سال ۸۸ بود.
حجت الاسلام حسینی طلب افزود: طراحی پیچیده دشمنان عزت ملت ایران در آن سال را هدف گرفت و به بهانه تقلب در انتخابات قصدداشتند ضربه اساسی را بر پیکره ملت و نظام اسلامی وارد کنند.
وی گفت: دشمن در سالیان گذشته از خیانت های مختلف صدمات جبران ناپذیری بر ما وارد کرده اما درد ناشی از حوادث فتنه ۸۸ سوزناک تر از آن همه خسارت بود.
حسینی طلب ادامه داد: دشمن در سال ۸۸ به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود اما لطف خداوند و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و بصیرت همگانی باعث شد که ۹دی در تاریخ پر افتخار ما به عنوان یک روز استثنایی ثبت شود و تمامی توطئه های پیچیده و مخرب دشمنان ملت ایران با ورود انقلابی ملت در صحنه خنثی و انقلاب اسلامی تثبیت و رسوایی تاریخی برای دشمن رقم بخورد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکیدکرد: علل و عوامل شکل‌گیری اتفاقات سال ۸۸ و همچنین خلق حماسه ۹دی در آن سال نیازمند واکاوی است و اندیشمندان و قلم بدستان و سخنوران متعهد برای نسل جوان مخلصانه آن را تبیین نمایند.
حسینی طلب خاطرنشان کرد: خروش میلیونی مردم در ۹ دی مربوط به یک جریان خاص سیاسی نبود بلکه متعلق به آحاد ملت رشید ایران است و آحاد ملت در آن ایفای ایفای نقش کردند و مثل همیشه توانستند افتخارآفرینی برای تاریخ خود انجام دهند.
حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب اظهار داشت: مراسم ۹ دی با همکاری ادارات و نهادها ساعت ۹ ونیم صبح پنجشنبه(فردا) در حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد.

سید حمزه محقق‌زاده نیز اظهار داشت: به مناسبت پاسداشت حماسه ۹ دی ۴۳ عنوان برنامه در پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: نشست‌های بصیرتی در مدارس و دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: طی دهه بصیرت چندین یادواره شهدا در شهرستان برگزار خواهد شد.

محقق‌زاده با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی از برگزاری ویژه مراسم بزرگداشت خبر داد و گفت: این مراسم روز چهارشنبه ۸ دی ماه با حضور سردار اهوازیان یکی از همرزمان شهید سلیمانی در دهدشت برگزار می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت