پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 دی 1400 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 111784

یادداشت:

۹ دی ماه یکی از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی است

در ۹ دی و با خلق حماسه ای کم نظیر از سوی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و با توصیه های عالمانه رهبر فقیه انقلاب توطئه دشمنان با شکست مواجه شد و سناریویی که دشمن با هدف براندازی نظام اسلامی طراحی کرده بود، توسط ملت بصیر ایران اسلامی درهم شکسته شد.

صدای جنوب:

پیام گرامیداشت سید حسین رازیان از فعالان فرهنگی رسانه ای در استانه فرا رسیدن حماسه ماندگار “نه” دی در تاریخ تقویم جمهوری اسلامی ایران

 

به گزارش صدای جنوب، در متن کامل پیام آمده است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نهم دی ماه نشان داد که هر گاه ملتی با تکیه بر فرامین مقام معظم رهبری و پیروی از دستورات اسلام عمل کرد آن وقت است که نقشه های شوم منافقین ضد ولایت فقیه در داخل و خارج برای همیشه همانند به نیستی در تاریخ تقویم ایران اسلامی مفقود شد.

 

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب عزیزاسلامی ایران سرشار ازمقاطع حساسی است که در جای جای آن می توان دست قدرت خداوند باریتعالی را به عینه مشاهده و لمس کرد.

 

نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ یکی از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی است که تداوم آن به دلیل نقش آفرینی ویژه مردم در دفاع از حریم ولایت، اسلام و پاسخی به دخالت‌های بیجای بیگانگان بود.

 

قیام خودجوش مردمی در حماسه به یاد ماندنی نهم دی،نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و ماهیت اسلامی بود که نشان داد همگان به این درک،فهم و حقیقت عظیم رسیده اند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند مملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی همچنین دشمنان ضددینی اسلام و قرآن نمی افتد.

 

در ۹ دی و با خلق حماسه ای کم نظیر از سوی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و با توصیه های عالمانه رهبر فقیه انقلاب توطئه دشمنان با شکست مواجه شد و سناریویی که دشمن با هدف براندازی نظام اسلامی طراحی کرده بود، توسط ملت بصیر ایران اسلامی درهم شکسته شد.

 

لذا اینجانب بعنوان بعنوان یکی از کوچکترین عضو از جامعه بزرگ رسانه ای و خدمتگزار مردم در حوزه بهداشت و درمان ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی، بار دیگر با آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید عهد و میثاق نموده و با اعلام انزجار از دشمنان انقلاب و میهن اسلامی اعلام می داریم در راه اهداف مقدس انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

 

با احترام فراوان، نهم دی ماه ۱۴۰۰

  1. قابل‌توجه همکاران محترم جهاد کشاورزی در سراسر استان
    به استحضار می‌رساند که جلسه‌ی تودیع جناب مهندس تاج‌الدینی و معارفه‌ی جناب دکتر معتمدی، روسای پیشین و جدید سازمان جهاد کشاورزی استان رأس ساعت ۹ صبح در سالن ترویج سازمان برگزار می‌گردد و هم‌زمان از شبکه‌ی برکت استودیو کشاورز مدیریت ترویج استان به آدرس https://vc.areeo.ac.ir/ch/pbarkat28 نیز پخش می‌گردد. علاقه‌مندان پس از ورود به استودیو، گزینه‌ی “میهمان” را انتخاب کنند.
    مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت