پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 دی 1400 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 111886

پیام منتظریان فعال سیاسی استان به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی

فعال سیاسی استان در پیامی فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را تبریک گفت

 به گزلرش صدای جنوب در متن پیام منتظریان امده است 

بسم الله الرحمن الرحیم
«نهم دی یعنی تجلی هوشمندی و بصیرت مردم و تقابل حق و باطل و بواسطه حرکت عظیم ملت (مردم) ایران، که برای همیشه در تاریخ ماندگار ماند.» مقام معظم رهبری
🔹مردم ولایت مدار ایران اسلامی در حماسه انقلابی ۹ دی با خلق یک رویداد ملی با هویتی دینی و اسلامی حماسه ای بزرگ آفریدند و این حرکت انقلابی دارای پیام وحدت و انسجام ملی ایران اسلامی و نیز پیوند عمیق و ناگسستنی ملت ایران با شهدا و ولی امر خود، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.
🔹حماسه بزرگ ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری از افتخارات ایران اسلامی به حساب می آید و دستاورد حضور ملت ایران در ۹ دی، نمایش اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی است. این روز متعلق به همه مردم بصیر ایران اسلامی است و به هیچ جناح و گروه خاصی تعلق ندارد و وظیفه همه ما این است که این روز را گرامی بداریم و همیشه حامی و پشتیبان ولایت باشیم.
🔹اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، این روز را به همه مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی و بویژه مردم فهیم و بصیر استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون ملت ایران در سایه عنایات امام عصر (عج) و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری را از درگاه خداوند منان خواستارم.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت