پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 دی 1400 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 112327

آشفته بازار مدیریت در استان/ وقتی همه می خواهند مدیر شوند!

وضعیت تغییر مدیران در استان وارد فاز جدیدی شده و اهنگ تندتری گرفته است.

صدای جنوب:

این روزها با تثبیت دولت مردمی آیت الله رییسی وانتخاب استانداران اهنگ تغییروتحول مدیران در استان های مختلف ازجمله کهگیلویه وبویراحمد به صدادرامده و بسیاری از مدیران غزل خداحافظی می خوانند.

نمایندگان سعی در انتصاب مدیران هم سو دارند و دیگر فعالان سیاسی که عمدتا نمایندگان سابق می باشند برای نیروهای خود آستین بالا می زنند.

ویژگی عجیب دولت ایت الله رییسی این است که همه خود را درپیروزی این دولت سهیم میدانند و سهم خواهی می کنند.

لبدرهای جریانات سیاسی از جمله حامیان برخی نمایندگان سعی در قالب کردن نزدیکان خویش دارند که البته موجب واکنش تند دیگر حامیان و طرفداران نمایندگان فعلی استان در مجلس هستند،

انها بانکوهش چنین افرادی واگذاری مدیریت را تنها حق نیروهای توانمند همسو می دانند و برای برخی لیدرها خط و نشان می کشند.

نمایندگان مجلس نیز اگرچه کمتر در انتصابات دخالت مستقیم دارند اما کیست که نداند اینها نیز درچارچوب شعارهای اننخاباتی خویش به افراد شایسته هم سو دربحث مدیریت هانگاه ویژه دارند و خیلی موافق تغییرات اقلیمی و جغرافیایی نیستند.

از سویی برخی مدیران کاربلد فعلی نیز قربانی تغییرات سونامی وار در استان خواهند شدکه امیداست مجمع نمایندگان واستاندار استان در زمینه حفظ وارتقای برخی مدیران کنونی که کارنامه قابل قبولی دارند همت کنند و بر برخی حواشی سیاسی خط بطلان بکشند.

آن چیزی که امروز مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد اینست که مدیریت های ضعیف گذشته باید تغییر کنند اما واگذاری مسیولیت ها به نیروی ضعیف تر و به نوعی سهم خواهی های کثیف التماسی  نه تنها دردی را دوا نمی کند بلکه بر پسرفت توسعه استان تاثیر  مستقیم خواهد داشت و مشکلات موجود رادوچندان می نماید.

با احترام به اصل تفکیک قوا، فراموش نکنیم همواره نمایندگان مجلس در انتخاب مدیران نقش داشته اند و اینکه ازانها بخواهیم دخالت نکنند با ذائقه سیاسی بسیاری از مردم از جمله حامیان  نمایندگان که طیف پیروز در انتخابات هستند همخوانی نداشته و بپذیریم تابوده همین بوده و شیوه مرسوم است.

امید است که در زمینه انتخاب مدیران مختلف،همگان دست استاندار استان را برای مسیولیت دادن به چهره های شایسته بازگذارند تاشاهد پیشرفت استان باشیم.

*تحریریه صدای جنوب

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت