پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 دی 1400 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 112536

از علت عدم حضور استاندار در معارفه فرماندار کهگیلویه تا رایزنی برای حل مشکلات استان در تهران/برخی به کاهدان می‌زنند

سیدعلی احمدزاده در نشست‌های فشرده و ثمر بخش در تهران برای تسریع در تکمیل پروژه ها و تلاش در مسیر زدودن رنگ محرومیت از چهره استان در حال رایزنی است

به گزارش صدای جنوب  سید علی احمدزاده استاندار دولت سیزدهم استان کهگیلویه و بویراحمد از روزهای ابتدایی شروع به فعالیت در این استان با روحیه و رویکرد انقلابی خود علاوه بر حفظ روند تعامل و هم‌اندیشی با تمام جریانات سیاسی و مردمی و اقشار مختلف مردم نشان داد که برای خط بطلان کشیدن بر رویه غلط دوران گذشته در نادیده انگاشتن اندیشه‌ها، برای زدودن زنگار محرومیت از چهره استان گیوه همت برکشیده و چوقای تدبیر بر تن کرده‌است.

احمدزاده با درک صحیح از مشکلات موجود در منطقه تمام تلاش خود را با همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی کرد تا رئیس دولت سیزدهم به همراه کابینه خود استان محروم کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان اولین مقاصد سفر خود انتخاب کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که خود از فرزندان درد کشیده استان است، در گام اول بجای پرداختن به حواشی و درگیر شدن در مسائل معمول و متداول مدیران دستگاه‌های اجرایی را برای احصاء و بررسی دقیق مشکلات مناطق محروم از جمله سیلاب و کلوار، پیچاب باشت، دیشموک و زیلایی به خط کرد و هر کجا لازم دید باب گفتگو و رایزنی فشرده با دولت و نهادهای مختلف برای رفع محرومیت از استان را باز کرده و تا بدین جا نشان داده است که توسعه استان با تکیه بر ظرفیت‌های موجود جز برنامه‌های با اولویت اساسی است.

در جلسه معارفه فرماندار شهرستان بویراحمد، در حضور جمعیت حاضر در در سالن جرجانی اعلام شد که دکتر احمدزاده برای نشست با مدیران کشوری عازم تهران است و به همین دلیل بعضی از برنامه‌ها از سین برنامه حذف شد

پس از برنامه معارفه فرماندار شهرستان کهگیلویه بدون حضور استاندار (به دلیل حضور در تهران) برخی از رسانه‌ها و فعالان مجازی علت عدم حضور وی را بی‌توجهی به شهرستان کهگیلویه و حتی عدم موافقت با فرماندار جدید اعلام کردند، اما آنچه از شواهد پیداست رسانه‌ها و فعالان مجازی که اقدام به انتشار این نوع مطالب کرده‌اند جز با اندیشه جذب مخاطب و تخریب چهره خدوم استاندار استان و تیم مدیریتی هدف دیگری را دنبال نکرده و نمی‌کنند و بقول معروف به کاهدان زده‌اند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد جلسات پیگیرهای ویژه استاندار کهگیلویه وبویراحمد و نماینده کهگیلویه بزرگ و جمعی از مدیران ملی و استانی روز چهارشنبه در تهران برگزار شد.

دکتر سیدعلی احمدزاده در نشست‌های فشرده و ثمر بخش در تهران برای تسریع در تکمیل پروژه ها و تلاش در مسیر زدودن رنگ محرومیت از چهره استان در حال رایزنی است.

بررسی مشکلات و تامین اعتبار برای بیمارستان دهدشت و بیمارستان های بهمئی و دنا به اتفاق نماینده کهگیلویه بزرگ از جمله پیگیری‌ها در دیدارهای دکتر احمدزاده بود.

بررسی مشکلات پروژه پتروشیمی دشت مازه و پیگیری جدی سد آبریز از دیگر برنامه های استاندار در دیدارها و جلسات روز چهارشنبه اعلام شد.

نشست تخصصی با سازمان ایمیدرو در خصوص معادن سیمان و آجر نسوز کهگیلویه در برنامه کاری سفر اخیر احمدزاده به مرکز کشور بود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد هفته گذشته نیز در سفر به تهران در دیدارها و جلساتی جداگانه با وزرای نیرو، راه و شهرسازی، اقتصاد و دارائی و آموزش و پرورش پیگیر مشکلات استان در بخش های مرتبط شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت