پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 بهمن 1400 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 113184

امام جمعه دهدشت عنوان کرد:

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی/تلاش دشمن برای تبدیل عملیات روانی به عملیات میدانی

امام جمعه دهدشت روزه ماه رجب را دارای فضیلت بالا خواند و گفت: ثواب یک روز در این ماه آزادی از جهنم و ضمانت ورود به بهشت است.

صدای جنوب::
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به در پیش بودن ماه رجب اظهار داشت: رجب ماه با عظمت و با شرافت و با کرامتی است که روزه در آن بسیار سفارش شده است.

امام جمعه دهدشت روزه ماه رجب را دارای فضیلت بالا خواند و گفت: ثواب یک روز در این ماه آزادی از جهنم و ضمانت ورود به بهشت است.

وی اضافه کرد: از فرصت ماه رجب برای استغفار، دعا و نیایش و روزه گرفتن مخصوصا در روزهای کوتاه فصل زمستان نهایت بهره را ببریم.

خطیب نماز جمعه دهدشت بخشی از فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار اخیر با مداحان را یادآور شد و گفت: یک مسئله مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در این دیدار که برای همه ما ضروری و جدی است بدان توجه کنیم مسئله جهاد تبیین در مقابله با شبه افکنی‌هاست.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند عملیات روانی را تبدیل به عملیات میدانی کند.

امام جمعه دهدشت تبیین دستاوردهای انقلاب را ضرورت خواند و افزود: مخصوصا در دهه فجر در مقابله با اعتمادزدایی که دشمن بوجود آورده و اندیشه و باورها را مورد مخاطره انداخته و در صدد آشوب و فتنه است وظیفه همه ما جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند «هیئت یک واحد اجتماعی است هیئت از مسائل صرف سینه‌زنی و عزاداری بیرون بیایند مسئله پاسخگویی به شبهات، گفتمان دینی و تبیین مسائل اجتماعی مردم باید مورد نظر هیئت‌ها باشد.

وی اضافه کرد: در زندگی اهل بیت می‌بینیم خیلی از اهل بیت علیهم السلام با شمشیر مبارزه نکردند بلکه تبیین داشتند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه به رغم همه هجمه‌ها و توطئه‌ها انقلاب شکوهمند اسلامی به اینجا رسیده است، گفت: این را باید دقت کنیم مهمترین مسئله در رابطه با جهاد تبیین دهه فجر است.

وی گفت: امروز جامعه ما را برخی مسائل درگیر کرده است اعتمادها، اتحادها و باورهای مردم ضروری و مهم است دشمن روش‌های گوناگونی را برای رسیده به اهداف شوم خود عملیاتی می‌کند.چین هراسی و روس‌هراسی می‌کنند تا بر جنایات امریکا سرپوش بگذارند.مشکلات را می‌گویند تا افتخارات انقلاب دیده نشوند.

امام جمعه دهدشت با تأکید بر تشریح دستاوردهای انقلاب از سوی مدیران و مسؤولانگفت: باید حقایق را با سخنی مورد اعتماد همراه با بکارگیری اخلاق بیان کنیم. هر مسؤول و هر نهادی مکلف است دستاوردهای حوزه کاری خود را به مردم بگوید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت