پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 بهمن 1400 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 113325

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در ستاد تنظیم بازار عنوان داشت:

بازخوردهای مثبت و امیدوارکننده در حوزه تأمین امنیت غذایی/باید در عمل مردم تغییر را لمس کنند

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به صورت مستمر بازخوردها و بازتاب دیدگاه‌های مردم را رصد می‌کند، گفت: واقعیت این است این بازخوردها در حوزه تأمین امنیت غذایی مثبت و امیدوارکننده است.

 

صدای جنوب:

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به صورت مستمر بازخوردها و بازتاب دیدگاه‌های مردم را رصد می‌کند، گفت: واقعیت این است این بازخوردها در حوزه تأمین امنیت غذایی مثبت و امیدوارکننده است.

 

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در جمع اعضای ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: از تلاش‌های همکارانم در تنظیم بازار راضی هستم، تلاش خود را کردند، نیروهای بسیجی به خوبی پای کار هستند و یک تعامل خوبی بین نیروها و یک هماهنگی بین‌بخشی با دیگر دستگاه‌ها به ویژه سازمان صنعت و معدن به وجود آمده اما هیچ‌کدام از این‌ها به معنی مطلوب بودن کار نیست و باید این تلاش‌ها تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه پیدا کند.

 

 

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی افزود: نابسامانی‌ها نسبت به قبل بسیار کمتر شده و شاهد حرکت‌های مثبت و رو به جلویی در توزیع نهاده‌های دامی، اقلام و کالاهای اساسی و بازرسی‌ها و نظارت‌ها هستیم اما نباید خسته شویم و کار را رها کنیم.

 

معتمدی‌پور انتظارات مردم و گلایه‌های آنان را در بسیاری از امورات به جا و به حق دانست و با اشاره به تأخیر در ارسال و تحویل برخی نهاده‌های دامی و کشاورزی تصریح کرد: همکاران من هر جا مشکلی در روند کار وجود دارد باید بدانند که دنبال یک راهکار عملیاتی و یک چاره قابل اجرا باشند نه اینکه تعبیر و تفسیر کنند و در عمل مردم تغییری را لمس نکنند.

 

وی گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که در رفع موانع و کمبودها به نتیجه نهایی برسیم که به همین منظور برای جلسات و مصوبه‌ها یک پیگیرکننده مشخص می‌کنیم که خروجی و نتیجه کار را از او بخواهیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت