پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 بهمن 1400 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 113337

حمایت بسیج اصناف از میدان میوه یاسوج/تذکر سفت و سخت به تعمیرکاران موبایل

رئیس بسیج اصناف شهرستان بویراحمد گفت: از راه‌‌اندازی و استمررا فعالیت میدان میوه یاسوج با قدرت حمایت می‌کنیم.

مرتضی کرمی در گفت‌وگو با صدای جنوب  در یاسوج با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج برای کاهش التهاب در بازار و همچنین رفاه حال مردم و جلوگیری از هرگونه اجحاف به اقشار ضعیف جامعه همواره پای کار بوده گفت: بسیجی خدمتگزار بی‌منت مردم است.

وی یادآور شد: بسیج در مقابله با گرانفروشی و احتکار و قاچاق کالا و کم فروشی به مردم به هیچ ساکت نخواهد نشست و به وظیفه قانونی و شرعی و اخلاقی خود عمل می‌کند.

این مسئول در خصوص میدان میوه یاسوج گفت: میدان میوه و تره بار چند بار در مرکز استان کهگیلو بویراحمد راه اندازی و به دلیل کارشکنی فعالیت آن متوقف شد.

کرمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اکنون میدان میوه و تره بار در شهر یاسوج راه اندازی شده اما متاسفانه برخی با سنگ اندازی اجازه فعالیت هر چه بهتر آن را نمی‌دهند و میوه فروشان از آن استقبال نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه بازدیدی را به همراه مسئولان و اتاق اصناف از میدان میوه و تره بار یاسوج داشتیم یادآور شد: میوه در میدان میوه یاسوج با کیفیت بسیار بالا بوده و حتی میوه سوپر نیز در آن وجود دارد و از این بابت هیچ مشکلی نداشته و قیمت آن نیز در حد قیمت بازار میوه شیراز است.

این مسئول یادآور شد: متاسفانه کسانی در برابر میدان‌ میوه یاسوج ایستادگی می‌کنند که منافع آنها به خطر افتاده و لازم است همه از دستگاه های مختلف و همچنین قشرهای مردمی به یاری میدان‌ میوه بشتابند.

کرمی با تذکر به تعمیر موبایلی‌ها و طلافروشان که گاه اطلاعات مردم در دست آنها قرار می‌گیرد و از ان سوء استفاده می‌کنند یادآور شد: هیچ کس حق ندارد اطلاعات شخصی مردم را مورد سوء استفاده قرار دهد که این مورد امنیتی بوده و به این اصناف تذکر داده می‌شود در صورتی که رعایت شئونات را نداشته باشند دستگاه های امنیتی و قضایی به شدت با آنها برخورد خواهند کرد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت