پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 بهمن 1400 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 113818

تدارک ویژه صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

بیش از ۶ هزار دقیقه برنامه با محوریت جشن‌های مردمی از صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال پخش می‌شود.

به گزارش  صدای جنوب  مدیرکل صدا و سیمای این استان گفت: این مرکز در دهه فجر امسال ۶هزار دقیقه برنامه با محوریت انعکاس جشن‌های مردمی، مرور سرود‌های انقلاب، بازخوانی روحیه سلحشوری مردم انقلابی این خطه از سرزمین ایران اسلامی در مبارزه با رژیم ستم شاهی تولید و پخش می‌کند.
امیر رئوف افزود: از این تعداد برنامه ۲هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما،۳ هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه زیرنویس و هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی برنامه ریزی و در گستره استانی، ملی و فراملی پخش می‌شود.
آقای رئوف اضافه کرد: پخش زنده مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در صورت تصویب ستاد کرونا، تولید برنامه‌های زنده و ضبطی رادیویی و تلویزیونی فجر پیروزی، عصر انقلاب، فجر صادق، کاروان فجر و حماسه حضور با محوریت پویش‌های مردمی و نگاهی به گذشته، حال و آینده برای انتقال مفاهیم و گفتمان انقلاب اسلامی در ارتباط و تعامل نسل‌های قدیم و جدید و نگاه امیدوار و واقع گرایانه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بخشی از عملیات رسانه‌ای ۶ هزار دقیقه ایی مرکز صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد دردهه فجر امسال است.
وی ادامه داد: در دهه فجر امسال هر روز یک فیلم سینمایی از صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد پخش می‌شود.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده در واحد خبر این مرکز در دففه فجر گفت: واحد خبر شبکه استانی دنا نیز با پخش ۲۰مستندتاریخی از وقایع شکل گیری انقلاب اسلامی، پوشش و ارسال اخبار مراسم ۲۲ بهمن در استان کهگیلویه و بویراحمد را با ۲۹ گروه خبری و تصویربرداری یرای شبکه‌های سراسری و استانی پوشش می‌دهد.
آقای رئوف افزود: تولید عکس، و پوستر، نماهنگ، موشن گرافیگ از برنامه‌های فضای مجازی شبکه استانی دنا در دهه فجر است.
وی اضافه کرد: صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد این آمادگی را دارد تا همه ویژه برنامه‌های دهه فجر در روستاها، بخش‌ها، شهرستان‌ها و ادارات را در حوزه‌های خبر، صدا، سیما و حضور باشکوه مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین جشن‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را درهمه شهرستان‌ها و روستا‌های استان کهگیلویه و بویرحمد پوشش دهد.
مدیرکل شبکه استانی دنا ادامه داد: تولید برنامه میدان انقلاب در شهرستان‌های استان، برگزاری جشنواره فیلم‌های سینمایی دهه فجر، پویش‌های مردمی و بازآفرینی سرود‌های انقلابی از دیگر برنامه‌های این مرکز در دهه مبارک فجر است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت