پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 بهمن 1400 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 113824

پرداخت تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن

تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان در کهگیلویه و بویراحمد بدون ضامن پرداخت می‌شود

به گزارش صدای جنوب  مدیرکل امور اقتصاد و دارایی این استان گفت: در پی دستور رئیس جمهور برای تسهیل اعطای تسهیلات خرد به اقشار مختلف مردم و ابلاغ وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر لزوم پرداخت تسهیلات بدون ضامن به مشتریان معتبر که شرایط لازم را نیز داشته باشند، همه بانک‌های دولتی ملزم به پرداخت تسهیلات با شرایط اعلام شده هستند.
غضنفر آرام با بیان اینکه بر اساس این دستور تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود افزود: همه بانک‌های دولتی ملزم هستند تا شرایط پرداخت تسهیلات وام‌های خُرد را بدون ضامن به مشتریان خوش حساب فراهم کنند.
آرام با بیان اینکه دستورالعمل‌های لازم از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی صادر شده است، اضافه کرد: بانک‌های دولتی با بررسی این دستورالعمل، بخشنامه مرتبط با آن را به همه شعب خود برای پرداخت تسهیلات تا ۱۰۰ میلیون تومان به شاغلان، بازنشستگان و مستمری بگیران بدون ضامن و فقط با اخذ گواهی کسر از حقوق، صادر کردند.
وی ادامه داد: بانک‌های ملت، تجارت، صادرات، ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، صنعت و معدن، توسعه صادرات، پست بانک، رفاه کارگران، توسعه تعاون و بانک قرض الحسنه مهر ایران از جمله بانک‌هایی هستند که بخشنامه تسهیلات آسان به آن‌ها ابلاغ شده است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه وبویراحمد در خصوص شرایط دریافت تسهیلات بدون ضامن کارکنان بخش خصوصی، هم گفت: بر اساس اعتبارسنجی که بانک‌ها انجام می‌دهند این تسهیلات به کارکنان بخش خصوصی نیز پرداخت می‌شود.
آرام با اشاره به اینکه دریافت تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیون تومان بدون ضامن و فقط با نامه کسر از حقوق امکان پذیر است، افزود: برای پرداخت تسهیلات بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز افراد می‌توانند بدون ضامن و تنها با نامه کسر از حقوق خود به همراه یک فقره سفته یا چک به بانک‌ها مراجعه کنند.
آرام ادامه داد: منابع جدیدی به بانک‌ها تحت این موضوع اعلام نشده است، صرفا کسانی که شرایط دریافت تسهیلات را دارند و قبلا سپرده گذاری کرده اند می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه وبویراحمد از رسیدگی به همه شکایات مردمی در خصوص پرداخت تسهیلات آسان خبر داد و اضافه کرد: شهروندان می‌توانند شکایات خود را در همین زمینه در سامانه نظارت مردمی وزارت متبوع به آدرس bazresi.mefa.ir ثبت کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت