پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 فروردین 1401 ساعت 07:01:: شناسه خبر: 118057

رئیس جدید بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران معارفه شد

بیمارستان مادر و کودک شهر دوگنبدان به نام حضرت بی بی حکیمه (س) نخستین مرکز فوق تخصصی خدمات ناباروری کهگیلویه و بویراحمد است.

صدای جنوب؛

پردیس بخشایی رییس جدید بیمارستان بی‌بی حکیمه (س) در ابتدای این مراسم از دکتر محمد غلام نژاد ریاست، دکتر محمود شهامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و دکترسید طاهر حسینی ریاست شبکه بهداشت و درمان گچساارن جهت اعتماد مجدد به وی قدردانی کرد.

وی به افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی بی‌بی‌حکیمه (س) شهرستان گچساران در اواخر اردیبهشت ماه سال ۹۶ با حضور وزیر بهداشت وقت اشاره کرد و گفت: این مرکز ابتدا یک بیمارستان جنرال طراحی شده بود و سپس به بیمارستان تخصصی مادر و کودک تغییر داده شد.

وی ادامه داد: درمانگاه این بیمارستان به بخش Ivf تبدیل، همچنین زایشگاه در جهت پروتکل‌های جدید کشوری به سمت lDR سوق داده شد و در ادامه بخش نوزادان تشکیل شد.

بخشایی افزود: تلاش بسیاری جهت تجهیز و بروزرسانی بخش‌های زایشگاه، نوزادان، NICU و IVF انجام و بیمارستان به یک بیمارستان فوق‌تخصصی مادر و کودک با شاخص‌های درمانی سطح عالی تبدیل شد.
وی با اعلام اینکه بخش IVF این بیمارستان با آمار باروری (۴۰-۵۰)٪ یکی از بهترین‌های کشور است، عنوان کرد: در این راستا از تمام پتانسیل‌های فردی، اداری و دانشگاهی جهت ارایه هر چه بهتر خدمات به مردم استان و استان‌های همجوار استفاده شد.
بخشایی تصریح کرد: در نهایت بیمارستان با درجه ارتقایی ۱ و تراز مثبت تحویل داده شد.
وی بیان کرد: در طول یک و نیم سال گذشته همچون گذشته در کنار همکاران به مردم عزیز خدمت رسانی کرده و امروز برای دومین بار مسوولیت این مرکز تخصصی به اینجانب سپرده شد.
رئیس جدید بیمارستان تخصصی مادر و کودک گچساران گفت: جهت تلاش مجدد برای ارتقا نظام سلامت و بیمارستان و خدمت مضاعف به مردم آماده‌ام و از همکاران محترم توقع دارم که بنده رو در این راستا یاری کنند تا بتوانیم همچنان در جهت خدمت به مردم کشورمان بهترین خدمات را ارایه کنیم.
بخشایی از رسانه ها خواست  همچنان که در دوران کرونا سنگ تمام گذاشتند، این مجموعه را در جهت ارتقای سطح سلامت کمک کنند.
گفتنی است بخشایی جانشین دکتر روح‌‎انگیز گرجی‌زاده شده است. گرجی زاده از مهر ماه ۹۹ تاکنون عهده‌دار ریاست بیمارستان تخصصی مادر و کودک گچساران بود.
بخشایی از ابتدای افتتاح این مرکز اردیبهشت ۹۶ تا مهرماه ۹۹ نیز ریاست بیمارستان تخصصی مادر و کودک را برعهده داشت.
بیمارستان مادر و کودک شهر دوگنبدان به نام حضرت بی بی حکیمه (س) نخستین مرکز فوق تخصصی خدمات ناباروری کهگیلویه و بویراحمد است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت