پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 فروردین 1401 ساعت 09:01:: شناسه خبر: 118063

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه:

پایگاههای اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه در ایام نوروز به ۷۳۹ نفر خدمات اورژانسی دادند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: پایگاههای اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه در ایام نوروز امسال به ۷۳۹ نفر خدمات اورژانسی ارائه دادند.

صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: پایگاههای اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه در ایام نوروز امسال به ۷۳۹ نفر خدمات اورژانسی ارائه دادند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه دکتر سید منصور تقوی با اعلام این خبر تصریح کرد: در ایام نوروز امسال تعداد ۸ پایگاه اورژانس و یک ایستگاه سلامت به مسافرین نوروزی و شهروندان خدمات رسانی داشتند.
تقوی اظهار داشت: بر اساس برنامه کشوری تمامی کدهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ در ایام نوروز در آماده باش کامل بودند و از تاریخ ۲۵ اسفندماه گذشته لغایت ۱۵ فرودین ماه جاری در مبادی ورودی شهرها و جاده های اصلی شهرستان مستقر شده تا با سطح آمادگی بالاتر ارائه خدمات مطلوبتر در زمان کمتری داشته باشند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: در همین راستا کدهای عملیاتی شهرستان در ایام نوروز امسال به ۱۵۳ مصدوم حوادث ترافیکی و ۲۹۴ بیمار اورژانسی غیر ترافیکی خدمات اورژانسی ارائه نمودند.
وی افزود: ایستگاه سلامت شهرستان که در سه راهی فیلگاه مستقر شده بود به ۲۸۹ نفر از مسافرین نوروزی امسال خدمات سرپائی از جمله چک آپ های سلامتی و یا درمانهای سرپائی ارائه نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت