پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 خرداد 1401 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 121367

در سفر رئیس بنیاد مسکن کشور به بخش سوق/

درخواست بخشدار سوق مورد موافقت نیکزاد قرار گرفت

در سفر رئیس بنیاد مسکن کشور به بخش سوق،درخواست بخشدار این بخش مورد موافقت قرار گرقت.

صدای جنوب:

در سفر رئیس بنیاد مسکن کشور به بخش سوق،بخشدار این بخش عنوان داشت: منطقه پاپر سوق قریب به ۷٠٠ خانوار هستند که سابقه ساخت و ساز قبل از انقلاب دارند و حتی تعدادی از آنها دارای پروانه و پایان کار می باشند.

سعیدخواجوی افزود: این خانواده ها پس از مدتها مانع تراشی منابع طبیعی جهت ثبت و صدور سند بالاخره در سال ۹۲ از منابع طبیعی به بنیاد مسکن منتقل شد در صورتیکه که براساس ماده ۱٠ زمین شهری می بایست به مسکن و شهرسازی واگذار می شد که این امر رخ نداد.

وی تصریح کرد: در همان ابتدای واگذاری عده ای  اقدام و در حدود ۳۰۰متر را با تعرفه مناسب و هزینه جزئی سند دار کردند و سایرین نیز با رأی ماده واحده و با مستنداتی کافی دال بر کشت در منطقه از مراجع قضایی درخواست کمک کرده اند.

بخشدار سوق ادامه داد:برای کمک به مردم و جلوگیری از سردرگمی وعدم مراجعات مکرر آنها به ادارات دولتی و مراجع قضایی، خواستار تصمیم انقلابی دکتر نیکزاد باتوجه به بافت مذهبی و مرکز تمدن و فرهنگ این خطه برای سنددار کردن منطقه پاپر میباشیم.

وی ادامه داد: مردمان نجیب منطقه (پاپر سوق) از قشر ضعیف هستند که مفتخر به ایثارگری و جانبازی و یا خانواده معزز شهدا هستند ونگذارید حق و حقوقشان تضییع شود.

برپایه گزارش صدای جنوب،  نیکزاد در پاسخ به درخواست بخشدار سوق وتاکید حجت الاسلام موحد نماینده مردم کهگیلویه درمجلس مبنی براولویت قراردادن موضوع، قول مساعد داد.

وی گفت:در ملاقات حضوری درتهران و نشست بخشدار سوق با کارشناسان این مشکل بررسی و دراسرع وقت رفع می شود.

 

آسفالت معابر، اجرای طرح هادی، بافت فرسوده و ساخت مسکن روستایی ازدیگرمواردی بود که بخشدار سوق دراین بازدید مطرح کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت