پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 خرداد 1401 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 121525

شهرداران اعتبارت ارزش افزوده را فقط برای پروژه‌های عمرانی هزینه کنند/ اختصاص ۴۵ میلیارد برای رفع نقاط حادثه‌خیز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرداران موظف هستند مصوبات شورای ترافیک را اجرایی کنند.

کیامرث حاجی‌زاده در نشست شورای ترافیک استان با بیان اینکه وضعیت ترافیکی در شهرهای استان مطلوب نیست ، گفت: علی‌رغم اقدامات ترافیکی انجام شده در شهرهای استان و پایین آمدن درصد تصادفات در محدوده شهرها اما باز هم این اقدامات کافی نبوده و شهرداری‌ها باید پای کار بیایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر آنچه در نشست شورای ترافیک مصوب می‌شود لازم‌الاجرا است، افزود: شهرداران موظف هستند مصوبات شورای ترافیک را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی رودخانه بشار برای کنترل ترافیک شهر یاسوج تاثیرگذار است ، افزود : شهرداری یاسوج هنوز طرح ساماندهی بشار را آماده نکرده که در این زمینه اقدام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جاماندن زباله‌ها در خیابان‌ها از هیچ شهرداری قابل قبول و پذیرفتنی نیست ،افزود : مواردی که در شورای ترافیک مصوب می‌شود با جان مردم سر و کار دارد و پذیرفتنی نیست که دستگاهی در این زمینه کوتاهی کند.

وی با اشاره به افزایش بی‌سابقه اعتبارات راه‌های استان گفت : ۱۰ میلیارد تومان جهت نصب نیوجرسی (جداکننده ) در محور یاسوج _سمیرم اختصاص یافت.

حاجی زاده در ادامه سخنان خود با انتقاد از روند اجرایی پل چهارم بشار گفت : همزمان با تکمیل پل چهارم بشار باید ادامه پل تا جاده سروک تکمیل شود در غیر این صورت قابل قبول نیست.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود : اعتباراتی که از محل ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها واریز می شود فقط باید برای پروژه‌های عمرانی هزینه شود اولویت هم با پروژه‌های ترافیک شهری است.

حاجی‌زاده عنوان کرد : برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌های استان ۴۵ میلیارد تومان به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اختصاص یافت .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هر جایی نیاز به نصب نیوجرسی است باید توسط دستگاه متولی نصب شود ، گفت : ۴۰ میلیارد تومان برای تعریض و رفع نقاط حادثه‌خیز محور باغچه سادات _سرفاریاب اختصاص یافت .

معاون عمرانی استاندار با تاکید بر نصب روشنایی در گردنه جوخانه و جاده بابکان در محور چرام _سرفاریاب _ یاسوج ، افزود : جاده شلال دون در محور باشت _گچساران باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود و این نوع کار کردن قابل قبول نیست.

 

 

انتهای پیا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت