پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 خرداد 1401 ساعت 23:03:: شناسه خبر: 121686

شهردار دهدشت خبرداد:آغاز عملیات دپو و امحاء ضایعات سایت زباله شهرستان کهگیلویه

نیکویی زاده شهردار دهدشت گفت: بعد از بازدید از محل ضایعات با هماهنگی دستگاه های مربوطه جلساتی با مسئولان مرتبط با موضوع امحاء ضایعات سایت زباله برگزار شد که نتیجه بخش بود. به گزارش پیمان باوند خبرنگار صدای جنوب؛نیکویی زاده ضمن تشکر و قدردانی از امام جمعه دهدشت و مدیر عامل شرکت نفت و گاز […]

نیکویی زاده شهردار دهدشت گفت: بعد از بازدید از محل ضایعات با هماهنگی دستگاه های مربوطه جلساتی با مسئولان مرتبط با موضوع امحاء ضایعات سایت زباله برگزار شد که نتیجه بخش بود.

به گزارش پیمان باوند خبرنگار صدای جنوب؛نیکویی زاده ضمن تشکر و قدردانی از امام جمعه دهدشت و مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران گفت: با توجه به مطالبه‌گری‌های حجت‌الاسلام وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت و همکاری های شرکت نفت و گاز گچساران اقدامات دپوی و امحاء ضایعات سایت زباله شروع شده است.
شهردار دهدشت افزود: پدیده پسماند و جمع‌آوری، دفن و امحاء زباله از مشکلات اساسی است که در این میان طولیان و روستاهای اطراف به‌دلیل نزدیکی به محل دپو و انباشت زباله درگیر مشکلات زیست محیطی هستند.
نیکویی زاده مدیریت زباله و پسماند و توجه به خدمات شهری را اولویت اساسی شهرداری بیان کرد و افزود: محافظت از محیط‌زیست مسئله‌ی مهمی است که همکاری جدی تمام دستگاه‌ها و نهادها را می‌طلبد.
شهردار دهدشت افزود:ناوگان حمل زباله شهری دهدشت فرسوده و جوابگوی حمل زباله با فاصله دور از شهر را ندارند.
وی ادامه داد: خوشبختانه با همکاری شرکت نفت و گاز گچساران با موضوع مدیریت امحاء ضایعات در روزهای اخیر هم صدایی خوبی برای رفع دپوی زباله شکل گرفت.
وی ادامه داد: تا زمان جانمایی جدید سایت زباله، دو نگهبان برای سایت گذاشتیم که از آتش‌سوزی‌های احتمالی جلوگیری کنند.
شهردار دهدشت گفت :وضعیت حاد زباله فقط مختص شهر دهدشت نیست و این مشکل در اکثر شهرهای کشور دیده می‌شود و نیاز به حمایت مجموعه استانی و دولت دارد.
شهردار دهدشت با اشاره به مشکلات زیست محیطی ایجاد شده سایت زباله بیان کرد:کمیته جانمایی و شهرداری در صدد پیگیری برای مکانی مناسب بدون معارض و خطرات زیست محیطی در راستای جابجایی سایت زباله است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت