پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 تیر 1401 ساعت 10:04:: شناسه خبر: 123598

مسئول ستاد نماز جمعه دهدشت:

۳۰برنامه بزرگداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کهگیلویه اجرا می شود /ظرفیت عظیم نماز جمعه برای نظام و انقلاب

مسئول ستاد نماز جمعه دهدشت روز گذشته، ۲۹ تیرماه در نشست خبری به مناسبت ۵ مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه، اظهار کرد: نماز جمعه یکی از بزرگ‌ترین اجتماع مسلمانان بعد از حج است که هر هفته با مواضع مشخص سیاسی، اجتماعی و الهی برگزار می‌شود.

ایمان قنبری، مسئول ستاد نماز جمعه دهدشت روز گذشته، ۲۹ تیرماه در نشست خبری به مناسبت ۵ مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه، اظهار کرد: نماز جمعه یکی از بزرگ‌ترین اجتماع مسلمانان بعد از حج است که هر هفته با مواضع مشخص سیاسی، اجتماعی و الهی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه نماز جمعه، افزود: یکی از دلایل این تخریب‌ها دشمن، ظرفیت عظیم نماز جمعه برای نظام و انقلاب است.

 

مسئول ستاد نماز جمعه دهدشت با اشاره به برگزاری ۳۰ برنامه جهت گرامیداشت ۵ مردادماه در دهدشت، غبارروبی گلزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده‌های معظم شهداء، تجلیل از اعضای ستاد شاغل در ادارات، برگزاری نمایشگاه عکس، افتتاح محراب مصلای نماز جمعه، تجلیل از ورزشکاران جهانی و دانش‌آموزان نخبه کشوری، برپایی نمایشگاه کتاب و اهداء کتاب رایگان، تجلیل از نوجوانان ستاد نماز جمعه، همایش پیاده‌روی و تکریم پیشکسوتان ستاد نماز جمعه را از برنامه‌های اجرایی بیان کرد.

 

قنبری با بیان اینکه نهاد امامت جمعه دهدشت طلایه‌دار مطالبه‌گری در استان و کشور است، یادآور شد: این مهم یک نقطه مثبت در ستاد نماز جمعه است، در همین راستا یکی از برنامه‌های گرامیداشت ۵ مردادماه، انتشار کلیپ از مجموعه مطالبه‌گری ‌های امام جمعه خواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت