پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مرداد 1401 ساعت 01:05:: شناسه خبر: 125149

شهردارچرام:خبرنگاری نمونه بارز اخلاق،تعهدوبسیار پر مشغله است

 به مناسبت روز خبرنگار نشست خبری شهردار چرام با اصحاب رسانه در سالن جلسات این شهرداری برگزار شد. به گزارش صدای جنوب؛حمزه بازی شهردار چرام به همراه دو عضو شورای شهر چرام و دبیر شورا در این نشست حاضر و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند و عملکرد خود را تشریح کردند. حمزه بازی شهردار چرام […]

 به مناسبت روز خبرنگار نشست خبری شهردار چرام با اصحاب رسانه در سالن جلسات این شهرداری برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب؛حمزه بازی شهردار چرام به همراه دو عضو شورای شهر چرام و دبیر شورا در این نشست حاضر و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند و عملکرد خود را تشریح کردند.

حمزه بازی شهردار چرام با تبریک روز و هفته خبرنگار و گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار گفت : خبرنگاری یک راه و روش پر ارزش است و خبرنگاری یک شخصیت جریان ساز است ،خبرنگاری نمونه بارز اخلاق و تعهد است و بسیار پر مشغله است که باید با حساسیت به آن نگاه کرد.

بازی با اشاره به اینکه خبرنگاران وجدان بیدار عمومی عصر خود هستند وزبانشان وجدان گویای بشریت است گفت :درب اتاق شهردار به روی همه ی خبرنگاران باز است .

شهردار چرام با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع ؛ اولویت شهرداری چرام است گفت :ایجاد محیطی امن و با آرامش برای همکاران باعث خدمات رسانی مطلوب به شهروندان است و به دور از مسائل قومی و قبیله ای به شهروندان خدمات رسانی می کنیم.

حمزه بازی با اشاره به اینکه با کمک دوستان اعضای شورای شهر بعداز ۴۵سال اماکن شهرداری را مجهز به دوربین مدار بسته کردیم اظهارداشت : در تدارک پایش تصویری شهر چرام هستیم برای کنترل ترافیک چهارراه شهید بهشتی را مجهز به چراغ راهنماخواهیم کرد.

شهردار چرام با بیان اینکه بازارچه ای برای ساماندهی خرده فروشان و دست فروشان احداث می کنیم ، افزود:روز سه شنبه قرعه کشی افرادی که ثبت نام کردند انجام می شود تا انشالله به زودی عملیات اجرایی آن شروع شود‌
وی با اشاره به اینکه احداث سالن مدیریت بحران نیاز اصلی شهر بود با همکاری مجموعه استانداری سالن مدیریت بحران شهرداری با اعتبار ۵میلیارد و هفتصد میلیون تومان پیمانکار آن مشخص و در حال ساخت می باشد .
شهردار چرام گفت :سالن مدیریت بحران شهرداری چرام با زیربنای ۹۰۰مترمربع شامل سالن و خوابگاه و انبار می باشد .

بازی افزود : در بحث مبلمان شهری در بلوار شهید دستغیب دو میدان را افتتاح کردیم و میدان معلم را مزین به شهدای فرهنگی کردیم ضمن اینکه پارک ولایت را با توان داخلی شهرداری به سرانجام می رسانیم. 

شهردار چرم با بیان اینکه آمادگی احداث هتل ۳ طبقه را در چشمه بلقیس داریم ، گفت : از خبرنگاران تقاضا داریم مشکلات شهر را فریاد بزنند ،شهروندان در سطح معابر و جداول آشغال نریزند ،پیاده رو محل کاشت سبزی و نگهداری مرغ نیست و انتظار داریم همشهریان این موارد را رعایت کنند.

بازی با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد جداول شهر را ساماندهی کنیم ، افزود : در اطراف مسجد جامع مشکلات اساسی در عبور آب از جداول داشتیم که سیل بند این منطقه را با هزینه ۳۰۰ میلیونی مرتفع کردیم که این اقدام جهت کنترل سیلاب های احتمالی نیز تأثیرگذار است.

بازی با بیان اینکه مردم در پرداخت عوارض استقبال نمی کنند ، گفت :هر خانوار در ازای خدمات شهرداری باید عوراضی بعنوان حق ممیزی پرداخت کنند که شهروندان این همکاری را ندارند .
شهردار چرام در پاسخ به اینکه شهر نیاز به گسترش دارد جهت کمک به مردم در تهیه زمین ارزان و ساخت و ساز در حوزه های مسکونی و تجاری گفت :ما به دنبال اصلاح طرح تفضیلی شهر چرام هستیم که یک بازنگری شود و قیمت کارشناسی برای اصلاح این طرح قریب ۸۰۰هشتصد میلیون تومان می باشد که نیازمند همکاری راه و شهرسازی می باشد.
وی افزود:در شهر چرام جاهایی پروانه ساخت صادر شده که محل فضای سبز بوده و اشکالاتی وارد هست که باید بدرستی اصلاح و بازنگری شود در نقشه جدید تا شاهد توسعه شهر باشیم.

شهردار چرام با استقبال از پیشنهاد بهبود وضعیت اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری چرام بیان کردبا همکاری خبرنگاران امیدواریم در این موضوع تحولی صورت گیرد تا عملکرد شهرداری به اطلاع عموم برسد .

شهردار چرام با اشاره به اینکه شهرداری یک واحد عمومی است که خود باید درآمد زایی کند ، افزود : از حمایت های دکتر حاجی زاده معاون عمرانی استاندار که توجه ویژه ای در بحث افزایش اعتبارات شهرداری ها و توسعه مبلمان شهری به شهرداری ها دارد تشکر می کنم.

در این نشست؛حاج محمودجانی پور، دکتراحسان مرادی و حجت الله بازی سه عضو شورای شهر چرام به سوالات خبرنگاران در خصوص عملکرد شورا و شهرداری پاسخ دادند.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت